شبکه‌های اجتماعی

قابلیت پین کردن پست‌ها به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام اخیرا قابلیتی جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده که بر اساس آن، کاربران می‌توانند سه پست یا ریلز (Reels) را به قسمت بالایی پروفایل خود پین کنند. 

قابلیتی که پیشتر مشابه آن را در توییتر و تیک‌تاک دیده‌ایم و از این پس، مطالب پین شده بالاتر از دیگر مطالب ارسالی کاربران نمایش داده می‌شوند و این چنین به نظر می‌رسد که به تازگی پست شده‌اند. 

به گفته اینستاگرام، استفاده از این قابلیت به گونه‌ای است که کاربر می‌بایست روی علامت سه نقطه یکی از پست‌ها و یا ریلز (قسمت بالایی و سمت راست صفحه) تپ کرده و بعد از آن، گزینه Pin to your Profile را انتخاب کند تا مطلب انتخاب شده، پین شود.

حال با مراجعه به قسمت پروفایل، پست پین‌شده در قسمت بالایی و سمت چپ صفحه با همراه علامت سفیدرنگ پین، نمایش داده می‌شود. با انتخاب و پین کردن موارد بعدی، پست پین‌شده قبلی به سمت راست منتقل خواهد شد.

این قابلیت در حالی به اینستاگرام اضافه شد که اخبار مربوط به تلاش مهندسان این شرکت برای اضافه کردن قابلیت مذکور از اوایل سال جاری میلادی در فضای وب به چشم می‌خورد. 

در همین رابطه، الساندرو پالوتزی، کارشناس آی‌تی و مهندسی معکوس در ماه ژانویه امسال از اضافه شدن این قابلیت خبر داد و اینستاگرام نیز در ماه مارس، رسما عرضه آزمایشی ویژگی پین کردن مطالب را آغاز کرد. 

با کمک این قابلیت، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند مطالب مورد علاقه و شاخص خود را به پروفایل خود اضافه کنند تا بتوانند نگاه کاربران را به این مطالب جلب و آنها را به دنبال کردن اکانت، ترغیب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا