اپل

مک بوک ایر ۲۰۲۲ با رنگ‌بندی شبیه به آیمک عرضه نمی‌شود

به نظر می‌رسد که اپل برای مک بوک ایر ۲۰۲۲ خود از رنگ‌بندی به‌کار رفته در مدل‌های آیمک استفاده نخواهد کرد.

بلومبرگ در گزارشی مدعی شد گزارش‌هایی که در خصوص عرضه مدل جدید مک بوک ایر با رنگ‌های جدید و متنوع منتشر شده، اغراق‌امیز است و اپل به احتمال زیاد مک بوک ایر ۲۰۲۲ خود را چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، آبی و طلایی عرضه خواهد کرد.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ همچنین یادآور شد که رنگ طلایی و یا همان گلدی که برای این لپ‌تاپ استفاده می‌شود با رنگ گلدی که برای دیگر محصولات اپل به‌کار رفته، متفاوت خواهد بود.

با توجه به اینکه چیزی تا برگزاری رویداد WWDC ۲۰۲۲ اپل باقی نمانده، بسیاری از منابع خبری از احتمال رونمایی از مک بوک ایر جدید این شرکت با طراحی جدید خبر می‌دهند.

اخیرا جان پراسر، افشاگر معروف اطلاعات دستگاه‌های هوشمند مدعی شد که این محصول با کیبوردی سفیدرنگ عرضه خواهد شد که باعث شکل‌گیری شایعاتی در خصوص احتمال استفاده از رنگ‌های آیمک ۲۴ اینچی اپل در این محصول شد.

اگرچه همه ساله رویداد مذکور با تمرکز روی محصولات نرم‌افزاری برگزار می‌شود، اما به گمان بسیاری از تحلیلگران، در WWDC امسال شاهد معرفی مک بوک ایر جدیدی از سوی اپل خواهیم بود.

رونمایی از نسخه جدید ای او اس 16 و معرفی قابلیت‌های مربوط به دیگر پلتفرم‌های محصولات اپل، بخش عمده این مراسم را تشکیل خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا