اپل

قابی که آیپد مینی ۶ را به قابلیت شارژ بی‌سیم مگ‌سیف مجهز می‌کند

شرکت پیتاکا (Pitaka) که در زمینه تولید محصولات جانبی دستگاه‌های هوشمند فعالیت دارد، اخیرا از کیس یا همان قاب محافظ جدید برای آیپد مینی ۶ رونمایی کرده که می‌تواند امکان شارژ این دستگاه از طریق شارژر مگ‌سیف را برای کاربران فراهم کند. این قاب تحت عنوان MagEZ Case Pro و برای نسل ششم آیپد مینی معرفی شده و قرار است با قیمت ۷۹ دلار عرضه شود. به گفته شرکت سازنده، پشت بدنه این قاب، نقاطی مغناطیسی تعبیه شده که می‌تواند شارژ را از طریق درگاه USB-C آیپد به دستگاه منتقل کند.

همچنین کاربران می‌توانند این قاب محافظ را به همراه پایه (استند) شارژ MagEZ نیز که با قیمت ۱۲۹ دلار قابل خرید است، استفاده کنند که به لطف این محصول، تبلت کمی‌بالاتر می‌آید و می‌توان با استفاده از نقطه شارژ Qi روی پایه، فضایی را برای شارژ گوشی یا هدفون ایجاد کرد.

البته ایراداتی نیز در این قاب جدید شرکت پیتاکا وجود دارد؛ این کیس باعث مسدود شدن درگاه USB-C خواهد شد. بدین ترتیب، شارژ از طریق پد مغناطیسی، تنها راه شارژ دستگاه خواهد بود.  همچنین کاربر در زمان استفاده از این محصول، دیگر قادر به انتقال اطلاعات با استفاده از کابل دستگاه نخواهد بود. اگرچه MagEZ Case Pro از یک پوشش پلاستیکی محکم با الگویی از بافت فیبر کربنی بهره می‌برد اما مقاوم‌ترین کیسی که تاکنون برای آیپد طراحی شده، نیست.  همچنین این کیس برخلاف نمونه‌های مشابهی که توسط اپل عرضه می‌شود، به طور کامل نمایشگر دستگاه را نمی‌پوشاند. بنابراین، کاربر می‌بایست از یک محافظ صفحه جداگانه برای جلوگیری از آسیب به نمایشگر استفاده کند.

اما از نقاط قوت این کیس می‌توان به امکان شارژ قلم هوشمند اپل پنسل در سمت راست قاب اشاره کرد. همچنین یک بخش خاص نیز برای نگهداری اپل پنسل روی این قاب محافظ طراحی شده است. خاصیت مغناطیسی این محصول قوی است و کیس به راحتی می‌تواند آیپد را در جهت عمودی یا افقی نگه دارد.  با این حال، کیس و پایه آن به سری شارژر مجهز نیستند و به گفته شرکت سازنده، کاربرانی که می‌خواهند آیفون یا آیپدشان را با بیشترین سرعت شارژ کنند، می‌بایست حداقل از یک شارژر ۴۵ وات مجهز به درگاه USB-C استفاده کنند.

 

منبع
Verge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا