شبکه‌های اجتماعیمتا

دارندگان این مدل‌های آیفون دیگر نمی‌توانند از واتس‌اپ استفاده کنند

کاربران آیفون‌های مجهز به آی او اس ۱۰ و آی او اس ۱۱ از روز ۲۴ اکتبر (۲ آبان) امسال، دیگر قادر به اجرای اپلیکیشن واتس‌اپ در دستگاه‌های خود نخواهند بود.

همانطور که انتظار می‌رفت، با معرفی نسخه‌های جدید واتس‌اپ، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که از تاریخ مذکور، اپلیکشن واتس‌اپ تنها در آیفون‌های مجهز به آی او اوس ۱۲ و نسخه‌های بعدی از آن پشتیبانی خواهد شد.

طبق اسکرین‌شاتی که توسط وب‌سایت WABeraInfo منتشر کرده، پیام هشداری حاوی این پیام به کاربران آی او اس ارسال شده و آنها را نسبت به این موضوع باخبر کرده است. واتس‌اپ از ماه مارس گذشته، آی او اس ۱۰ را پشتیبانی می‌کرد اما با این تصمیم دیگر، دگر کاربران آیفون ۵ و آیفون ۵سی می‌بایست گوشی‌های خود را به مدل‌های جدید جایگزین کنند تا بتوانند همچنان از این اپلیکیشن استفاده کنند.

در حال حاضر، قدیمی‌ترین آیفون مجهز به آی او اس ۱۲، گوشی آیفون ۵اس است که از روز دوم آبان ماه، قدیمی‌ترین آیفون پشتیبانی‌کننده از واتس‌اپ لقب خواهد گرفت. آخرین باری که آپدیت واتس اپ برای آی او اس ۱۱ عرضه شد، به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. جالب است بدانید که آخرین آپدیت واتس اپ برای نسخه آی او اس ۱۰، در سال ۲۰۱۹ عرضه شد.

با این حال، تنها چند ماه به پایان پشتیبانی واتس اپ در برخی مدل‌های قدیمی‌آیفون می‌گذرد و این بازه زمانی در حالی اعلام شد که واتس اپ اخیرا و در ماه نوامبر، پشتیبانی از اپلیکیشن خود در نسخه اندروید ۴.۰. ۴ را متوقف کرد.

اگرچه شاید با این تصمیم، واتس‌اپ تعدادی از کاربران خود را از دست دهد اما این شبکه اجتماعی طی ماه‌های اخیر قابلیت‌های متعددی همچون واکنش از طریق ایموجی را به پلتفرم خود اضافه کرده که می‌تواند کاربران بیشتری را به نصب و استفاده از این اپلیکشن سوق دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا