تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

قابلیت تنظیم خودکار به پیام‌های محوشونده واتس‌اپ اضافه شد

واتس‌اپ اخیرا امکانی جدید را به قابلیت پیام‌های محوشونده خود اضافه کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌ها را در یک چت به نحوی تنظیم کنند تا پس از گذشت مدت زمانی مشخص و به صورت خودکار حذف شوند. به گفته واتس‌اپ، با اضافه شدن این گزینه جدید، کاربر می‌تواند قابلیت پیام‌های محوشونده را به صورت خودکار برای تمامی‌چت‌های یک به یک جدید خود فعال کند به طوری که همه پیام‌های بعدی به طور خودکار حذف شوند.

این اپلیکیشن پیام‌رسان که اکنون تحت مالکیت متا (شرکت مادر فیسبوک) قرار دارد‏‏‏، اعلام کرده که از این پس، گزینه‌های زمانی بیشتری نیز برای استفاده از قابلیت پیام‌های محوشونده ارائه خواهد شد. بدین معنی که از زمان عرضه این قابلیت، تنها یک گزینه و آن هم حذف پیام‌ها پس از گذشت هفت روز وجود داشت که اکنون قرار است گزینه‌های دیگری همچون حذف پیام پس از 24 ساعت و یا 90 روز به این قابلیت اضافه شود.

طبق گفته واتس‌اپ، فعال کردن پیشفرض پیام‌های محوشونده به صورت خودکار روی چت‌های موجود اعمال نخواهد شد. در واقع‏، زمانی که کاربر یک چت یک به یک را آغاز می‌کند، پیامی‌مبنی بر فعال شدن قابلیت پیام‌های محوشونده ظاهر می‌شود. همچنین در این پیام به فعال شدن این قابلیت به صورت پیشفرض نیز اشاره می‌شود تا شخص مقابل متوجه شود که این ویژگی ازسوی واتس‌اپ فعال شده است و نه کاربر.

با این حال‏، واتس‌اپ این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا در صورت تمایل، این قابلیت را برای تک تک چت‌ها غیرفعال کنند. اگرچه این قابلیت جدید در چت‌های گروهی اعمال نمی‌شود اما این شرکت اعلام کرد که گزینه‌ای جدید را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که بر اساس آن‏ کاربران در حین ایجاد گروه می‌توانند گزینه قابلیت پیام‌های محوشونده را فعال کنند.

به گفته واتس اپ، این قابلیت برای تمامی‌کاربران این اپلیکیشن در همه پلتفرم‌ها عرضه شده است.

اضافه شدن امکانی جدید به قابلیت پیام‌های محوشونده واتس‌اپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا