تکنولوژی

با دوچرخه کوهستان الکتریکی ‌هارلی-دیویدسون آشنا شوید 

این دوچرخه در تعداد محدود و با قیمت ۳۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. 

شرکت Serial 1 از زیرمجموعه‌های برند معروف‌هارلی-دیویدسون، به تازگی از یک دوچرخه کوهستان الکتریکی تحت عنوان BASH/MTN رونمایی کرد.

محصولی که اولین مدل از خانواده دوچرخه‌های کوهستان الکتریکی Serial-1 به شمار می‌رود و می‌تواند تجربه یک ماجراجویی آفرود را برای دارندگان خود به ارمغان آورد. دوچرخه الکتریکی BASH/MTN از طراحی ساده و کاربرپسندی بهره می‌برد و به گفته شرکت سازنده، در تعداد محدود و با قیمت ۳۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. 

شرکت Serial-1 در خصوص این دوچرخه گفته که بدون سیستم تعلیق پرسروصدا و پیشرانه‌ای پیچیده برای تنظیم و تنها با بهره‌گیری از دو چرخ و با یک هدف، این محصول می‌تواند نقش پلی را برای ارتباط مستقیم میان کاربر و مسیر ایفا کند.

با دوچرخه کوهستان الکتریکی‌هارلی-دیویدسون آشنا شوید 

آنهایی که با دیگر نمونه‌های ساخت Serial-1 آشنایی دارند، حتما تایید خواهند کرد که شکل ظاهری این دوچرخه با طراحی مدل‌های ارزان‌قیمت این شرکت یعنی Mosh/Cty شباهت نزدیکی دارد. 

در واقع، این دوچرخه جدید بسیاری از قابلیت‌های دوچرخه‌های سری Mosh/Cty را در خود جای داده که از جمله آنها می‌توان به زنجیر یا همان تسمه Gates Carbon Drive، ترمزهای دیسکی هیدرولیک TRP، کابل‌ها و سیم‌های داخلی و همچنین نور چراغ LED یکپارچه اشاره کرد.

دوچرخه کوهستان الکتریکی Bash/Mtn از تایرهای Michelin E-Wild و پایه صندلی مخصوص دارای تعلیق تحت عنوان SR Suntour NCX بهره می‌برد که از قابلیت ضربه‌گیری برخوردار است. 

رنگ‌آمیزی خاص Yucca Tan به همراه گرافیک ویژه Glasso Graffiti، نمای خاصی را به این دوچرخه بخشیده و آن را از دیگر مدل‌های مشابه موجود متمایز کرده است. همچنین به لطف قراردادی که میان Serial-1 با گوگل منعقد شده، اپلیکیشن Serial-1 تمامی‌داده‌های دریافتی طی دوچرخه سواری راننده را گردآوری می‌کنند.

از دیگر مشخصات دوچرخه کوهستان الکتریکی Bash/Mtn می‌توان به باتری ۵۲۹ میلی‌آمپری اشاره کرد که می‌تواند با یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای پیمودن مسافتی بین ۳۰ تا ۹۵ مایل را (۴۸ تا ۱۵۲ کیلومتر) را با توجه به حالت انتخابی، پیمود.

با دوچرخه کوهستان الکتریکی‌هارلی-دیویدسون آشنا شوید 

همچنین این دوچرخه الکتریکی می‌تواند با حداکثر سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. به گفته Serial-1، این دوچرخه با ۹۰ نیوتن‌متر و گشتاور ۶۶ فوت بر پوند می‌تواند به راحتی از مسیرهایی با شیب تند بالا برود.

شرکت سازنده اعلام کرد که تنها ۱۰۵۵ دستگاه از این دوچرخه کوهستان الکتریکی تولید خواهد شد که ۵۲۵ دستگاه برای عرضه در بازار اروپا و ۵۲۵ دستگاه دیگر نیز برای عرضه در بازار کشورهای اروپایی در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا