اسپیس ایکسایلان ماسک

ایلان ماسک به سوءرفتار جنسی علیه یک مهماندار متهم شد

خبرسازی‌های ایلان ماسک تمامی ندارد و این مرد بلندپرواز دنیای فناوری اخیر به سوءرفتار جنسی علیه یک مهماندار هواپیما متهم شده است.

ماجرایی که به سال سال ۲۰۱۸ برمی گردد و طبق گزارش بیزنس اینسایدر شرکت اسپیس ایکس برای جلب رضایت این مهماندار مبلغ ۲۵۰ هزار دلار را به وی پرداخت کرد.

این نشریه به نقل از یکی از دوستان این مهماندار که به عنوان مطلع اظهارنظر کرد، نوشت که دوستش به عنوان یکی از خدمه هواپیما در یکی از پروازهای شرکتی اسپیس ایکس حضور داشت. در یکی از این پروازها، ایلان ماسک از این مهماندار خواست تا بدنش را به طور کامل ماسارژ دهد.  

اگرچه ماساژ دادن توسط خدمه هواپیما امری غیرعادی نبود اما ماسک در حین انجام ماساژ، درخواست‌هایی غیرمعمول و غیراخلاقی را از این مهماندار داشت و به او گفت که اگر به خواسته‌اش تن دهد، برای وی یک اسب می‌خرد. در این گزارش آمده که مهماندار هواپیما یک سوارکار بوده است.

این فرد که به درخواست وکیل پرونده اظهارنظر کرده بود، در ادامه عنوان کرد که دوست مهماندارش به درخواست ماسک را نپذیرفت و پس از پایان این پرواز نیز بسیار ناراحت بود. این شخص همچنین عنوان کرد که شرکت اسپیس ایکس در اقدامی‌تلافی‌جویانه، تعداد شیفت‌های دوستش را بعد از این اتفاق کاهش داد.

ایلان ماسک اما با رد این ادعا و در تلاش برای بی‌اعتبار کردن این گزارش، دوست این مهماندار را «یک فعال چپ افراطی در لس‌انجلس با یک تبر سیاسی بزرگ برای خرد کردن» توصیف کرد.  

طبق گزارش منتشرشده، این مهماندار در سال ۲۰۱۸ به بخش منابع انسانی شرکت اسپیس ایکس شکایت کرد و گفت که شغل وی به دلیل تن ندادن به پیشنهاد ایلان ماسک تحت تاثیر قرار گرفته است. اسپیس ایکس نیز این شکایت را به جای بردن به دادگاه، از طریق دیگری مورد بررسی قرار داد.

در نهایت نیز تصمیم بر آن شد تا با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار به این مهماندار، به ماجرا پایان دهند و از او تعهد بگیرند که هیچ حرفی درباره ایلان ماسک، اسپیس ایکس و تسلا نزند. به گفته منبع بیزنس اینسایدر، وی قبل از رسانه‌ای کردن این اتفاق با دوست خود (مهماندار) مشورت نکرده و او نیز از اظهارنظر در این باره امتناع می‌کند.

ایلان ماسک هم در واکنش به این صحبت‌ها گفته که این اقدام با انگیزه سیاسی صورت گرفته و ماجرا بسیار فراتر از این چیزهاست. ماسک چندی پیش طی توییتی نوشت که «حملات سیاسی علیه من در ماه‌های آینده به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.»  

گفته می‌شود که این توییت‌های ایلان ماسک در خصوص حمله به وی با انگیزه‌های سیاسی، مدت کوتاهی پس از تماس رسانه‌ها با وی برای اظهارنظر در خصوص این اتفاق منتشر شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا