ایلان ماسکشبکه‌های اجتماعی

ترامپ تا ۶ ساعت اجازه بازنشر پستهایش در پلتفرمهای دیگر را ندارد

طبق سندی که جدیدا انتشار یافته، دونالد ترامپ باید برای بازنشر پیام‌هایش از پلتفرم «تروث» (Truth) در شبکه‌های اجتماعی دیگر، دست کم ۶ ساعت صبر کند.

به گزارش رویترز، «تروث» با هدف مقابله با شرکت‌های بزرگ فناوری و پس از آن راه اندازی شد که رییس جمهور پیشین آمریکا به دلیل ترویج و تحریک خشونت طی شورش حامیان وی و حمله آنها به ساختمان کنگره از توئیتر، فیس بوک و یوتیوب اخراج شد. حالا Digital World Acquisition Corp که یک شرکت فعال در حوزه ادغام موسسات است و تصمیم دارد سهام شرکت مادر تروث (TMTG) را به طور عمومی عرضه کند، با انتشار بیانیه‌ای، الزامات جدیدی برای ترامپ تعیین کرده است.

این شرکت با ارائه بیانیه مذکور به قانونگذاران، پیش بینی کرده که تا نیمه دوم ۲۰۲۲ میلادی، قراردادی در این زمینه منعقد کند. طبق سند مذکور ترامپ مجاز است هر قرارداد دیگری که برای تولید محتوای ویدئویی به وی پیشنهاد شود را به امضا برساند اما TMTG نیز مجاز خواهد بود تا برنامه مشابهی را برای ارائه به مشترکان سرویس ویدئو اشتراکی +TMTG بازتولید کند.

این جزییات درحالی اعلام شده است که خریدار جدید توئیتر (مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس و تسلا) اخیرا اعلام کرد که قصد دارد ممنوعیت ترامپ در پلتفرم را لغو کند. ترامپ تا پیش از اخراج از توییتر و ایجاد یک شبکه اجتماعی مخصوص برای خود، به طور میانگین روزانه ۱۸ توییت در توییتر منتشر می‌کرد. اما حالا وی با وجود زمزمه‌های مبنی بر رفع محرومیتها، تاکید کرده که هیچ قصدی برای بازگشت به این پلتفرم‌ها ندارد.

منبع
Reuters

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا