تکنولوژی

برترین سایت‌های تکنولوژی در دنیا کدامند؟

شاید تا چندین سال پیش تکنولوژی یک چیز اضافه برای زندگی انسان‌ها بود اما امروزه تکنولوژی عضوی جدا نشدنی از زندگی انسان‌ها است و تقریبا همه انسان‌ها با تکنولوژی سر و کار دارند.

تکنولوژی به حدی در زندگی انسان‌ها وارد شده است که امروزه حتی تا سفارش دادن غذا یا تاکسی گرفتن نیز توسط تکنولوژی صورت می‌گیرد و بدون تکنولوژی زندگی انسان با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد. به همین دلیل آموزش دیدن تکنولوژی‌های روز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید کارهای خود را متناسب با علم روز و تکنولوژی هرچه سریع‌تر پیش ببرید. اما اینکه چه سایت‌هایی در حوزه تکنولوژی بسیار مناسب هستند، موضوعی است که امروز در این مقاله می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

چرا باید با بهترین سایت‌های تکنولوژی در جهان آشنا شویم؟

شاید سوالی که برای شما پیش آید این است که چرا باید این سایت‌ها را دنبال کنیم یا آیا نیازی است که بدانیم تکنولوژی‌های روز دنیا چیست؟ پاسخ آن کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر علاقمند و عاشق تکنولوژی باشید که خودتان به صورت خودکار به دنبال یادگیری و آموزش تکنولوژی خواهید رفت و اگر شغل شما متناسب با تکنولوژی باشد که نیاز دارید تا با جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در دنیا آشنا شوید. برای مثال در ایران هم سایت‌های زیادی هستن که در حوزه تکنولوژی و آموزشی فعالیت میکنن مثل سایت برتر آموز که به خوبی در این زمینه فعالیت میکند، برای مثال کسی که با سایت و سئو سرو کار دارد، نیاز دارد تا آموزش وردپرس و مطالب مرتبط به آن را به خوبی فرا بگیرد تا بتواند هر گونه تغییری که در حوزه سایت، وردپرس و سئو پیش می‌آید را به سرعت پیگیری کند و برای بهبود شغل خود از آن استفاده کند.

سایت Thechradar

این سایت یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌ها در حوزه تکنولوژی است. اخباری که در این سایت منتشر می‌شود بدون هیچ گونه جانب داری است و شما از بابت خواندن مطلبی که در این سایت می‌خوانید کاملا مطمئن هستید که هیچ اطلاعات غلطی را به شما نخواهد داد.

مطالبی که در این وبسایت قرار می‌گیرد در حوزه موبایل، تبلت و لپ تاپ‌های جدید است و یک دسته بندی کاملا دقیق و مناسب ارائه می‌دهد که هر کسی که به این حوزه علاقمند باشد می‌تواند به آن مراجعه کرده و اطلاعات بسیار دقیقی درباره انواع تکنولوژی‌های موجود در این زمینه به دست آورد. همچنین این وب سایت اطلاعات دقیقی را درباره اندروید و به روزرسانی‌های مربوط به آن و برنامه‌های مختلف ارائه می‌کند که می‌تواند برای کسانی که از اندروید استفاده می‌کنند، بسیار مفید باشد.

سایت  Techcrunch. com

تک‌رادار
تک‌رادار

سایت بعدی که در زمینه تکنولوژی بسیار مناسب عمل کرده است، سایت Techcrunch است. این وب سایت تمامی اطلاعات مربوط به حوزه تکنولوژی  را به صورت آپدیت در اختیار افراد قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به تمامی اخبار در سریع‌ترین زمان دسترسی داشته باشید. برای مثال در این سایت شما هر آنچه غول‌های بازار شامل دل، ماکروسافت، اپل و… انجام می‌دهند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایت Thenextweb. com

این سایت ماهانه ۷ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد که نشان از اعتبار بالای آن و همچنین به روز بودن آن دارد. موردی که در این سایت بسیار مورد بحث قرار می‌گیرد، ابزارهایی است که بر روی کسب و کارهای بعدی تاثیر گذار است. یعنی بخش عمده‌ای از مطالب این سایت حول کسب و کار و ابزارهای تکنولوژی روز برای بهبود عملکرد شغل‌های مختلف می‌شود.

همچنین این وب سایت تمامی مطالب مربوط به بازی ها، نرم افزارهای مختلف، خدمات مربوط به وب مانند سئو را مورد بررسی قرار می‌دهد و به همین دلیل جزو محبوب‌ترین سایت‌ها در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید.

سایت LifeHcacker. com

این سایت در حوزه زیست مدرن فعالیت می‌کند. اطلاعاتی که در این سایت است فقط مربوط به تکنولوژی نیست و در واقع یک مرجع است تا هر آنچه انسان برای زندگی امروزی به آن نیاز دارد را مورد بررسی قرار دهد. یکی از سری مقاله‌هایی که در این سایت بسیار مورد توجه است، سایت How I work است. در این سری مقالات با افراد مشهور با این سایت به مصاحبه پرداخته‌اند و مسیر شغلی و شخصی خود را شرح داده‌اند که می‌تواند برای افرادی که در حوزه‌های مختلف تکنولوژی مشغول به کار هستند، بسیار مناسب باشد.

لایف‌هکر
لایف‌هکر

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت‌ها را در حوزه تکنولوژی معرفی کنیم. البته سایت‌هایی که در حوزه تکنولوژی هستند بسیار زیاد هستند اما ما در اینجا سعی کردیم بهترین سایت‌هایی را مورد بررسی قرار دهیم که از سمت گوگل دارای اعتبار بیشتری هستند. چنانچه سایت دیگری را نیز می‌شناسید که جزو سایت‌های برتر در حوزه تکنولوژی هستند، خوشحال خواهیم شد آن را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا دیگر افراد نیز بتوانند از آن برای افزایش دانش خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا