گوناگون

آنتی ویروس تحت شبکه با خدمات پشتیبانی شرکت سایسک

یک آنتی ویروس تحت شبکه از دستگاه‌های شرکت شما در برابر بدافزارها  و برنامه‌های مخرب محافظت و حوادث سایبری را بررسی می‌کند. آنتی ویروس‌های شبکه با نرم افزارهای ضد ویروس خانگی متفاوت هستند زیرا به مدیران شبکه اجازه می‌دهند همه دستگاه‌های داخل سازمان را از طریق یک کنسول مدیریت کنند و تحقیقات و اصلاحات لازم در برابر تهدیدات را انجام دهند. شرکت سایسک به مدیران شبکه برای انتخاب بهتر یک راهکار امنیتی مناسب و پشتیبانی آن خدمت رسانی میکند.

چرا آنتی ویروس تحت شبکه مورد نیاز است؟

حملات سایبری علیه سازمان‌های دولتی و تجاری همواره در حال افزایش هستند. به همین دلیل، بسیار مهم است که سازمان شما، چه یک شرکت بزرگ سهام عام باشد یا یک تیم ۵ نفره، یک آنتی ویروس تحت شبکه موثر با پشتیبانی یک شرکت معتبر داشته باشد.

بخش مهمی از امن نگاه داشتن یک شبکه سازمانی اجرای امنیت نقطه پایانی قوی در تمام دستگاه‌های شرکت شما است. همچنین یک پورتال مدیریتی که به شما امکان را بدهد تا نقاط پایانی خود را نظارت و به‌روزرسانی کنید.

با این حال، بازار امنیت شبکه و آنتی ویروس بسیار شلوغ است و فروشندگان بسیار متنوعی با فناوری‌های مختلف برای جلوگیری از نفوذ تهدیدات به دستگاه‌های شرکت شما خدمات رسانی میکنند. برخی از این محصولات امنیتی برای سازمان‌های بزرگ مناسب هستند و برخی دیگر برای سازمان‌های کوچکتر و متوسط ​​راهکارهای بهتری دارند.

چرا باید نگران امنیت سایبری باشیم؟

دستگاه‌های نقاط پایانی ضعیف‌ترین حلقه‌ها در شبکه هر کسب‌وکاری هستند. برای اینکه بفهمیم چرا یک آنتی ویروس تحت شبکه مهم است اجازه دهید تا به چند سال پیش برگردیم. در گذشته برخی از شرکت‌ها یک آنتی‌ویروس معمولی و نرم‌افزار ضد بدافزار را روی رایانه‌های دفاتر خود نصب می‌کنند. اما امروز دستگاه‌های تلفن همراه وارد شبکه‌ها شده اند. سهل انگاری یا سوء نیت کارکنان یک نگرانی است و دستگاه‌های نقطه پایانی جایی است که باید مدیران شبکه نگران آن باشند.

از طرف دیگر هکرها و حملات فیشینگ افزایش پیدا کرده اند. واقعیت این است که هکرهایی که به دنبال سوء استفاده از نقاط ضعف در شبکه‌های سازمانی هستند، به دنبال آسان‌ترین آسیب پذیری با بیشترین احتمال موفقیت هستند. امروزه کسب و کارهای بیشتری از راه دور کار می‌کنند، به این معنی که دستگاه‌های نقطه پایانی بیشتری با فرصت‌های بیشتری برای نفوذ وجود دارد.

برای کمک به امن سازی سازمان شما، شرکت سایسک برندهای مختلف آنتی ویروس تحت شبکه مانند کسپرسکی، بیت دیفندر، اف سکیور، نود۳۲ را ارائه میدهد. همچنین سایسک با تجربه طولانی خود در حوزه امنیت شبکه، به پشتیبانی این محصولات میپردازد.

چگونه امنیت شبکه خود را بهینه کنیم؟

جای تعجب نیست که آنتی ویروس تحت شبکه تنها شیوه برای امن نگاه داشتن و مدیریت سیستم‌ها و امن نگاه داشتن شبکه نیست. لیست در حال گسترشی از ابزارهای امنیتی وجود دارد که بنابر شرایط یک شبکه وجود آنها الزامی است.

استفاده از فایروال‌های سخت افزاری در کنار سیستم مدیریت سطح دسترسی یا PAM برای بسیاری از شرکت‌ها بخصوص در فضایی که بسیاری از کارمندان از راه دور فعالیت میکنند مورد نیاز است.

راهکار PAM یا Privileged Access Management یک سامانه امنیتی و نظارتی است که با قرار گرفتن در مقابل منابع شبکه، مانع از هر گونه دسترسی مسقیم به منابع یک سازمان میشود و مدیران شبکه می‌توانند به راحتی تمامی دسترسی‌های مستقیم را مسدود کنند.

شرکت سایسک
شرکت سایسک

به گزارش سایسک، از خصوصیات نرم افزار مدیریت سطح دسترسی این است که سازمان‌ها می‌توانند آن را به صورت تجهیزات سخت افزاری و یا به صورت نرم افزار در ساختار شبکه داخلی خود پیاده سازی نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت لیست کامل محصولات و خدمات امنیتی شرکت سایسک با شماره تلفن ۵۷۸۱۴-۰۲۱ در تماس باشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا