تکنولوژیلپ‌تاپ

لپ‌تاپ ریزر Balde ۱۵ با نمایشگر ۲۴۰ هرتزی معرفی شد

شرکت ریزر (Razer) به تازگی از لپ‌تاپی جدید خود با نام Blade ۱۵ رونمایی کرد که با نمایشگر OLED QHD و نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی عرضه خواهد شد.  

این محصول از مشخصات فنی رده‌بالایی بهره می‌برد و به گفته ریزر، بار پردازشی آن را چیپست نسل دوازدهمی Core i۹-۱۲۹۰۰H به دوش می‌کشد که از توان پردازشی بالایی بهره می‌برد. همچنین گرافیک این لپ‌تاپ را تراشه انویدیا RTX3070 Ti پشتیبانی می‌کند که قادر است به بهترین شکل از نمایشگر پیشرفته این دستگاه استفاده کند.

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بلید ۱۵ قادر به پوشش کل طیف رنگی DCI-P3 است و نرخ پاسخ آن نیز برابر با یک میلی‌ثانیه عنوان شده که در نوع خود بسیار سریع است و می‌تواند تجربه بازی بدون تاخیر را برای کاربر به ارمغان آورد.

طبق اعلام ریزر، حداکثر میزان روشنایی نمایشگر این لپ‌تاپ برابر با ۴۰۰ نیت است که برای مشاهده اطلاعات حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز به کار خواهد آمد. از دیگر مشخصات بلید ۱۵ می‌توان به رم ۳۲ گیگابایتی DDR5، حافظه اس‌اس‌دی یک ترابایتی۱ اشاره کرد.  

همچنین در قسمت‌های کناری بدنه این لپ‌تاپ، درگاه‌های دیگری همچون تاندربولت، USB-C، USB-A و HDMI به همراه درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی مشاهده می‌شود.

مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ Blade ۱۵ Advanced به همراه آپشنی برای پنل ۴K OLED و یا پنل LCS با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز عرضه شد. اما نمایشگر مدل جدید بلید ۱۵این دو قابلیت پیشرفته را به طور همزمان در خود جای داده و علاوه بر نرخ رفرش بالا، از پنل OLED نیز بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا