ایران

بیانیه ائتلاف «تاد» درباره تعویق برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال ملقب به «تاد» با انتشار بیانیه‌ای به تعویق برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کارهای محازی واکنش نشان داد.

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی کشور قرار بود ۲۳ فروردین‌ماه برگزار شود اما پس از حواشی به وجود آمده و انتقادهای متعدد به کاندیداها و همچنین شیوه اطلاع‌رسانی و برگزاری٬ وزارت صنعت٬ معدن و تجارت تاریخ انتخابات را به بعد از ماه رمضان موکول کرد. البته وزارت صمت دلیل این تصمیم را برگزاری پرشورتر این انتخابات بعد از ماه رمضان عنوان کرده است.

متن بیانیه ائتلاف تاد به شرح زیر است:

«دومین دوره انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی، بنا به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت به علت تقارن زمان برگزاری انتخابات با ماه مبارک رمضان به تعویق افتاد. ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال ضمن احترام به این تصمیم بر حضور حداکثری اعضای اتحادیه در انتخابات تأکید دارد.

با توجه به طی شدن مراحل قانونی تعیین زمان اولیه برگزاری این انتخابات، جابجایی تاریخ برگزاری در وهله فعلی چندان مطلوب و رایج نبوده و این ائتلاف امیدوار است وزارت صنعت، معدن و تجارت با درایت و با اطلاع رسانی سریع تاریخ جایگزین به تمامی اعضای محترم این اتحادیه، زمینه را برای برگزاری پرشور انتخابات فراهم سازد. 

همچنین ائتلاف تاد ضمن عذرخواهی از رسانه‌های محترم، به دلیل این تغییر که در کمتر از ۴۸ ساعت مانده به انتخابات اعلام شد، نشست خبری خود را که مقرر بود در تاریخ ۲۲ فروردین ماه برگزار شود، به تعویق انداخت و تاریخ جایگزین آن را متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد نمود. 

در پایان امیدواریم تمامی واجدین شرایط در دومین دوره انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شرکت نمایند.»

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا