اپلموبایل

اپل در تدارک رونمایی از شارژر ۳۵ واتی مجهز به دو درگاه USB-C

اپل به زودی یک شارژر ۳۵ واتی مجهز به دو درگاه USB-C را که احتمالا از فناوری گالیم نیترید (GaN) بهره می‌برد، وارد بازار خواهد کرد.  

این فناوری جدید به اپل کمک می‌کند تا محصول نهایی خود را با ابعاد کوچک‌تری طراحی کند. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه این شارژر ۳۵ واتی جدید اپل منتشر نشده و اسناد مربوط به این محصول نیز لحظاتی پس از قرار گرفتن در وب‌سایت اپل، حذف شد.

اپل در تدارک رونمایی از شارژر 35 واتی مجهز به دو درگاه USB-C
اسکریت شات سند این محصول که لحظاتی پس از قرار گرفتن در وب‌سایت اپل، حذف شد

اگرچه شاید این محصول هرگز به بازار راه نیابد اما با استناد به اطلاعاتی که از این محصول به دست آمده، می‌توان گفت که کاربران می‌توانند با این آداپتور، یک گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس به همراه اپل واچ، یا یک مک بوک ایر جدید با اپل واچ، یا دو آیپد و یا دو آیفون را به طور همزمان شارژ کنند.

البته این محصول، اولین شارژر تولیدشده با فناوری GaN نخواهد بود چرا که اپل پیشتر و به همراه مک بوک پرو ۱۶ اینچی، یک آداپتور ۱۴۰ واتی مجهز به این فناوری را عرضه کرده بود. اما این محصول جدید، اولین شارژر مجهز به دو درگاه USB-C این شرکت خواهد بود.  

این احتمال وجود دارد که اپل بخواهد این شارژر را به همراه نسخه ارتقایافته‌ای از شارژر مگ‌سیف Duo عرضه کند. این شارژر به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌های آیفون و اپل واچ خود را همزمان شارژ کنند.  

ناگفته نماند که مجموع خروجی دو درگاه این شارژر برابر با ۳۵ وات است و نه برای هر درگاه به طور مجزا. در توضیحات این شارژر آمده که می‌توان آن را در یکی از حالت‌های زیر مورد استفاده قرار داد: 5VDC/3A‏، 9VDC/3A، 15VDC/2.33A و 20VDC/1.75A.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا