سامسونگ

گلایه کاربران از بروز مشکل در گلکسی اس۲۲ اولترا

بروز مشکل در قابلیت GPS برخی از گوشی‌های گلکسی اس۲۲ سامسونگ، صدای دارندگان این محصول جدید کره‌ای‌ها را درآورده است.

این کاربران اعلام کردند که در حین استفاده از اپلیکیشن‌هایی همانند گوگل مپس و یا ویز (Waze)، مشاهده کردند که سیگنال GPS به خوبی کار نمی‌کند. با نگاهی به گلایه‌های دارندگان گلکسی اس۲۲ اولترا می‌توان گفت که این مشکل بیشتر برای کاربرانی که در اروپا زندگی می‌کنند، به وجود آمده و احتمالا مدل‌های مجهز به پردازنده سری اگزینوس این شرکت، به این نقص دچار شدند.

با این حال، هنوز این موضوع به طور رسمی‌از سوی سامسونگ تایی نشده و مشخص نیست که آیا دارندگان مدل‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون نیز به چنین مشکلی برخوردند یا خیر.

سامسونگ نیز در واکنش به این خبر گفت که پیام‌های کاربران را در خصوص این مشکل دریافت کرده و مهندسان این شرکت در حال کار روی آن هستند. اما این شرکت هنوز هیچ زمان دقیقی را برای رفع مشکل مذکور اعلام نکرد.

یکی از مدیران انجمن‌های متعلق به سامسونگ نیز گفت که «این شرکت از مشکلات آگاه است و در حال کار برای رفع آن از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری است.»

گفته می‌شود که برخی از کاربران با توسل به روش‌هایی همچون خاموش و روشن کردن گوشی، توانستند این مشکل را به طور موقت برطرف کنند. اما به نظر می‌رسد که این راهکار، موقتی است و مشکل GPS بعد از مدتی دوباره ظاهر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا