تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

قابلیت جدید اینستاگرام؛ پاسخ به استوری از طریق پیام صوتی

اینستاگرام این روزها در حال کار روی قابلیتی جدید است که امکان پاسخ دادن به استوری‌ها از طریق پیام‌های صوتی را فراهم می‌کند.

الساندرو پالوتزی در تازه‌ترین افشاگری خود مدعی شد که در آینده نزدیک، قابلیت پاسخ به استوری‌ها از طریق پیام‌های صوتی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. این محقق حوزه مهندسی معکوس اپلیکیشن‌ها، با انتشار یک اسکرین‌شات در صفحه شخصی خود در توییتر، نمایی از شکل ظاهری این قابلیت در اینستاگرام را به نمایش گذاشت.

پالوتزی در حالی از این قابلیت پرده برداشت که در طی روزهای اخیر، ویژگی جدید دیگری به بخش استوری اینستاگرام اضافه شد که بر اساس آن، کاربران می‌توانند استوری‌های دیگران را لایک کنند.

البته این لایک‌ها تنها برای شخص ارسال‌کننده استوری قابل مشاهده خواهد بود و به صورت خصوصی برای وی به نمایش درخواهد آمد. گزینه لایک نیز بین دکمه‌های ارسال پیام و آیکون هواپیمای کاغذی جای گرفته است.

حال با توجه به تصویری که پالوتزی به اشتراک گذاشته، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا امکانی جدید را به این بخش محبوب از اپلیکیشن خود اضافه کند. ناگفته نماند که همه افشاگری‌ها به واقعیت تبدیل نمی‌شوند و این احتمال وجود دارد که در بررسی‌های نهایی، تصمیمی‌در خصوص عرضه عمومی‌این قابلیت گرفته نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا