ارز دیجیتالشبکه‌های اجتماعیمتا

ورود NFTها به اینستاگرام در آینده نزدیک

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اعلام کرد که توکن‌های NFT به زودی به اینستاگرام می‌آیند. 

زاکربرگ در جریان رویداد SXSW که این روزها در تگزاس در حال برگزاری است، رسما اعلام کرد که محصولات کلکسیونی دیجیتال یا همان NFTها در آینده نزدیک به پلتفرم اینستاگرام اضافه خواهند شد. 

وی در این باره گفت: ما در حال کار روی مقدمات آوردن NFTها با اینستاگرام در آینده نزدیک هستیم. اگرچه زاکربرگ توضیحات بیشتری را در خصوص نحوه ورود NFTها به این پلتفرم ارائه نداد اما عنوان کرد که به زودی افراد می‌توانند NFTهای موجود خود را به نمایش بگذارند و یا موارد جدیدی را ایجاد کنند. 

وی ادامه داد: فعلا نمی‌توانم بگویم که قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما در طی چند ماه آینده، این امکان را خواهید داشت تا NFTهای خود را وارد این شبکه اجتماعی کنید و به مرور زمان، محصولات کلکسیونی دیجیتالی خود را ایجاد کنید. 

زاکربرگ و دیگر مدیران این شرکت پیشتر علاقه خود را نسبت به NFTها ابراز کرده بودند. آدام موسری، مدیر اینستاگرام نیز گفت که این شرکت به صورت فعالانه‌ در حال بررسی این فناوری است. 

فایننشال تایمز نیز در ماه ژانویه در گزارشی نوشت که این شرکت قصد دارد تا NFTها را به کیف پول رمزارز خود موسوم به Novi اضافه کند. 

زاکربرگ همچنین عنوان کرد که NFTها احتمالا در آینده ایفاگر نقش مهمی ‌در پروژه متاورس این شرکت خواهند بود. وی گفت که شاید لباسی که آواتار کاربران در متاورس بر تن می‌کند، به عنوان یک NFT در نظر گرفته شود و بتوان آن را به جاهای مختلف انتقال داد. 

البته زاکربرگ به وجود برخی مشکلات فنی در این رابطه اشاره کرد و گفت که این محدودیت‌ها می‌بایست قبل از هر چیز حل شوند تا شاهد جدی‌ شدن حضور NFTها در این حوزه باشیم.

زاکربرگ که اغلب او را با تی‌شرت خاکستری دیده‌ایم، گفت که خریدهایش را از طریق اینستاگرام و فیسبوک انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا