تکنولوژی

چگونه از شماره مدل آیفون خود باخبر شویم؟

اپل از سال 2007 تاکنون مدل‌های متنوعی از گوشی‌های آیفون را تولید و روانه بازر کرده است. مدل‌هایی که اگرچه با تفاوت‌هایی در مشخصات فنی و شکل ظاهری همراه بوده‌اند، اما شباهت‌های آنها نیز کم نیست و همین امر می‌تواند کاربران را در پیدا کردن نام و شماره مدل گوشی‌ها به دردسر بیندازد.

اما خوشبختانه اپل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرد تا از طریق مراجعه به بخش تنظیمات (Settings) دستگاه خود، به راحتی به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کرد:

– وارد اپلیکیشن Settings شوید و روی General تپ کنید

– در قسمت بالایی صفحه General، روی About با انگشت ضربه بزنید

اگر گوشی از اندروید 12.2 یا نسخه‌های بعد از بهره می‌برد، در خط سوم، گزینه‌ای تحت عنوان Model Name را مشاهده خواهید کرد که نام مدل گوشی قید می‌شود

 

– اما اگر گوشی به نسخه‌های قبلتر از آی او اس 12.2 مجهز است، می‌بایست در این صفحه و در قسمت Model Number، روی نوشته موجود تپ کنید. فراموش نکنید که حتما باید روی کد SKU تپ کنید تا شماره مدل نمایش داده شود. تمامی‌شماره مدل‌های گوشی‌های آیفون با حرف A شروع می‌شوند.

اطلاعاتی در مورد شماره مدل‌های گوشی‌های آیفون

با استفاده از شماره مدل در بخش Settings، می‌توان به مدل آیفون دست یافت. اپل اطلاعات کامل مربوط به این شماره‌ها را در صفحه پشتیبانی خود قید کرده است که در ادامه به طور مختصر آمده است:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا