بازی

تبدیل Xbox سری اس به کنسول قابل ‌حمل با نمایشگر xScreen

با کمک این دستگاه ۲۴۹ دلاری دیگر نیازی به اتصال کنسول به تلویزیون یا دیگر نمایشگرها نخواهید داشت.

شرکت Upsec Gaming اخیرا از یک محصول کاربردی برای گیمرها تحت عنوان xScreen پرده برداشت که می‌تواند کنسول ایکس باکس سری اس مایکروسافت را به یک دستگاه گیمینگ قابل حمل تبدیل کند.  

این محصول از یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد که می‌توان آن را به قسمت پشتی ایکس باکس سری اس متصل کرد و از اجرای بازی‌های این کنسول مینیاتوری مایکروسافت لذت برد.  

در واقع، با کمک این دستگاه ۲۴۹ دلاری دیگر نیازی به اتصال کنسول به تلویزیون یا دیگر نمایشگرها نخواهید داشت و می‌توانید هر لحظه و در هر مکانی، بازی‌ها را اجرا کنید. به گفته شرکت سازنده، xScreen از نرخ رفرش ۶۰ هرتزی بهره می‌برد و از زاویه دید بسیار مناسبی برخوردار است. همچنین حداکثر میزان روشنایی نمایشگر آن نیز برابر با ۳۵۰ نیت عنوان شده و طراحی مات این نمایشگر نیز کمک می‌کند تا نور مستقیم خورشید تاثیر چندانی در کیفیت نمایش محتوا نداشته باشد.  

شاید تنها محدودیت در استفاده از این محصول این است که می‌بایست با یک کابل، ایکس باکس سری اس را به برق وصل کنید. نمایشگر xScreen از طریق درگاه USB-C و همچنین HDMI به کنسول ایکس باکس سری اس وصل می‌شود.  

به گفته Upspec Gaming، طراحی این نمایشگر به گونه‌ای است که اندازه آن کاملا با این کنسول مایکروسافت همخوانی دارد و می‌توان بعد از اتمام بازی، همانند نمایشگر یک لپ‌تاپ، آن را تا کرد.  

انرژی مورد نیاز برای روشن شدن xScreen از طریق درگاه USB ایکس باکس سری اس تامین می‌شود و دیگر نیازی به اتصال نمایشگر به منبع نیروی جداگانه‌ای نیست. از آنجایی که این نمایشگر درگاه اترنت روی کنسول و همچنین درگاه USB را پر می‌کند، برای برقراری ارتباط می‌بایست از وای‌فای استفاده کرد. دکمه‌هایی نیز روی xScreen برای اعمال تغییرات در تنظیمات نمایشگر و همچنین میزان صدای اسپیکر تعبیه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا