اپل

اپل تصمیمی برای عرضه آی‌مک جدید ۲۷ اینچی ندارد

علی‌رغم انتظار طرفداران برند اپل، به نظر می‌رسد که این شرکت امسال هیچ تصمیمی‌ برای عرضه آی‌مکی جدید با نمایشگری بزرگ‌تر از ۲۴ اینچ ندارد.

پس از آنکه اپل در رویداد هشتم مارس Peek Performance از دستگاه‌های مک استودیو و استودیو دیسپلی ۵K معرفی کرد، در سکوت خبری به خط تولید آی‌مک ۲۷ اینچی خود که از پردازنده اینتل بهره می‌برد، پایان داد. حال منابع نزدیک به شرکت اپل به وب‌سایت 9to5mac اعلام کردند که این شرکت تصمیمی‌ برای عرضه آی‌مکی با نمایشگر بزرگ‌تر در آینده نزدیک ندارد.

این اطلاعات از منابعی که پیشتر جزییاتی را در خصوص برنامه اپل برای معرفی مک استودیو و استودیو دیسپلی ارائه دادند، منتشر شد و بنابراین، احتمال تحقق این شایعه بسیار بالاست. بدین ترتیب، می‌توان گفت که حداقل در آینده نزدیک، شاهد معرفی آی‌مک ۲۷ اینچی مجهز به تراشه‌های M۱ پرو، M۱ مکس، M۱ اولترا و حتی M۲ این شرکت نخواهیم بود.

چندی پیش نیز در خبرها آمده بود که اپل به دنبال ساخت یک آی‌مک پرو با نمایشگر بزرگ‌تر است که با معرفی استودیو دیسپلی ۲۷ اینچی این شرکت در رویداد اخیر، عملا این محصول از فهرست محصولات مورد انتظار خارج شد.

در حال حاضر، تنها مدل‌های مک قابل‌عرضه در وب‌سایت فروشگاه اپل، مدل ۲۴ اینچی مجهز به تراشه M۱ است که در سال گذشته عرضه شد. همچنین به گفته این وب‌سایت، اپل این روزها مشغول طراحی و توسعه یک کامپیوتر ۲۴ اینچی all-in-one است که گفته می‌شود در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

محصولی که طبق گفته منابع خبری، همانند مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی، به مشخصات فنی رده‌بالایی مجهز نخواهد بود و در شمار محصولات اقتصادی اپل جای می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا