استارتاپایران

سرمایه‌گذاری ۱۲.۵ میلیاردی یکتانت در ایران سامانه

شرکت یکتانت با سرمایه‌گذاری ۱۲.۵ میلیاردی٬ حالا صاحب ۷۰ درصد از سهام سرویس ایران سامانه است. به گفته مدیران یکتانت طبق قرارداد٬ تغییری در تیم مدیریتی ایران سامانه انجام نخواهد گرفت. یکتانت بهمن امسال نیز در مجموعه نوین هاب سرمایه‌گذاری کرده بود.

در جریان نشست خبری سرمایه‌گذاری یکتانت در سرویس «ایران سامانه»٬ مدیرعامل یکتانت در خصوص جزئیات سرمایه‌گذاری در این سرویس گفت: «یکتانت از سال‌های پیش به دنبال یک سری همکاری‌ها با ایران سامانه بوده زیرا از همان ابتدا می‌دیدیم که ایران سامانه خدمات متنوعی ارائه داده و این خدمات از سوی یک تیم قوی صورت می‌گیرد. اینکه یک مجموعه می‌تواند 16 سال خدمات متنوعی را به تعداد بالایی از وب‌سایت‌ها ارائه دهد، نشان‌دهنده بزرگی کار آنها است. دلیل اصلی سرمایه‌گذاری ما، وجود تیمی حرفه‌ای به مدیریت آقای خالقی بوده که منجر به زیرساخت‌های فنی ایران سامانه شده است.»

سینا مومنی با اشاره به دیگر دلایل سرمایه‌گذاری گفت: «از دیگر مزیت‌های ایران سامانه اینکه با استفاده از تحلیل کلان داده‌ها و توسعه روش‌های جدید تبلیغاتی و به این ترتیب کسب‌وکارهای همکار می‌توانند نتایج بهتری از تبلیغات خود بگیرند. یکپارچه‌سازی‌های بین یکتانت و ایران سامانه بسیار می‌تواند به ما کمک کند. با یکپارچگی بین ایران سامانه و شرکت‌های زیرمجموعه ما مثل نجوا و تریبون هم می‌توانیم شاهد رد این کسب و کارها شویم و خدماتجذابی را به مشتریان ارائه بدهیم.»

مدیرعامل یکتانت در خصوص جزییات این سرمایه‌گذاری عنوان کرد: «همه این موارد منجر به این شد که با یک ارزش‌گذاری ۱۸ میلیاردی، ۷۰ درصد از سهام ایران سامانه را خریداری کنیم. لازم به توضیح است که ترکیب مدیریتی ایران سامانه هیچ تغییری بعد از این سرمایه‌گذاری نداشته و در کنار آقای خالقی و تیم ایشان، مسیر توسعه ایران سامانه با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.»

بنیان‌گذار ایران سامانه نیز با تأکید بر اینکه این شرکت در چارچوب مجوزهای رسمیِ فعالیت رسانه‌ای، خدمات خود را ارائه می‌کنند خاطرنشان کرد: «برخی از رسانه‌هایی که ما با آن‌ها کار کرده‌ایم ممکن است در میانه راه فعالیت آن متوقف شده باشد. بااین‌وجود ما امروز با ۷۰۰ رسانه همکاری داریم و به آنها خدمات ارائه می‌دهیم. رسانه‌های همکار ما جزو مهم‌ترین و پربازدیدترین رسانه‌های کشور در حوزه‌های خود هستند. رسانه‌هایی همچون تابناک، عصر ایران، فرارو، انتخاب، باشگاه خبرنگاران، شبکه خبر، خبرگزاری صداوسیما، خبرگزاری میزان و…»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا