تکنولوژیموبایل

گوشی ریملی GT2 Pro با طراحی پلیمر زیستی رونمایی شد

شرکت ریلمی به تازگی از جدیدترین گوشی خود به نام GT2 Pro در قامت یک پرچمدار رونمایی کرد.

محصولی که از آن به عنوان پیشرفته‌ترین گوشی پرچمدار ساخت این شرکت یاد می‌شود و با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که از این گوشی اعلام شده، ادعای بی‌اساسی هم نیست. ریلمی‌ برای طراحی GT2 Pro از نائوتو فوکوساوا طراح سرشناس ژاپنی کمک گرفت و نتیجه این همکاری، تولید اسمارت‌فونی شده که در ساخت آن، از پلیمر زیستی استفاده شده است.

به گفته ریلمی، به‌کارگیری این ترکیب در ساخت این گوشی باعث کاهش ۳۵.۵ درصدی انتشار گاز کربن به جو می‌شود. و اما در خصوص مشخصات GT2 Pro باید گفت که سیستم دوربین این گوشی شباهت‌های زیادی به آرایش سنسورهای گوشی اوپو فایند ایکس ۳ پرو دارد.

بدین معنی که از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX766 می‌برد و در کنار خود یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید ۱۵۰ درجه‌ای را می‌برند که به گفته ریلمی، اولین گوشی مجهز به قابلیت است. سنسور سوم نیز از نوع اولتراماکرو و با قابلیت زوم ۴۰ برابری است.

در قسمت جلویی دستگاه و برای طرفداران عکس‌های سلفی نیز از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده که می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیتی را ثبت کند. بار پردازشی GT2 Pro را چیپست Snapdragon ۸ Gen ۱ به دوش می‌کشد و حافظه رم و فضای داخلی آن نیز به ترتیب تا ۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقاست.

نمایشگر این گوشی نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود به طوری که ریلمی‌ از پنل ۶.۷ اینچی سامسونگ E۴ AMOLED LTPO ۲.۰ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل استفاده کرده که از حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت بهره می‌برد.

گوشی ریملی GT2 Pro مجهز به طراحی پلیمر زیستی رونمایی شد

همچنین نرخ رفرش این نمایشگر از یک تا ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی می‌کند و همانند نمایشگر گوشی گلکسی اس۲۲ اولترا، قادر است نرخ رفرش بسته به نوع محتوا و برنامه در حال اجرا، کم و زیاد کند.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند. این باتری از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما خبری از فناوری شارژ وایرلس در این گوشی نیست. طبق اعلام ریلمی، گوشی GT2 Pro با قیمت پایه ۷۲۵ دلار و از هشتم ماه مارس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا