لپ‌تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ برای برنامه نویسان + معرفی مرجع خرید قسطی لپ تاپ

اگر به کار شیرین و جذاب برنامه‎‌نویسی مشغول هستید، خوب می‌دانید که تا چه اندازه خرید یک سیستم به‌روز و کارآمد در راحتی و همچنین کیفیت کار شما مؤثر است. خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسان اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا هرچه کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم بهتر باشد، انجام پروژه‌های کاری آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود. بنابراین از آنجایی که کیفیت در انتخاب لپ‌تاپ حرف اول را می‌زند، ممکن است که قیمت مدل مورد نظرتان از بودجه شما بیشتر باشد. به همین منظور در این مطلب می‌خواهیم از ویژگی‌های کلی لپ‌تاپ مناسب برای برنامه‌نویس‌ها و علاوه بر آن از چگونگی خرید این دستگاه با بهترین شرایط پرداخت اقساطی صحبت کنیم.

لپ تاپ برای برنامه نویسان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

پردازنده قوی اولین و مهم‌ترین ویژگی یک لپ‌تاپ است و پردازنده Core i3 حداقل نیاز یک برنامه‌نویس برای کار با لپ‌تاپ محسوب می‌شود. رم بالا و حافظه اس‌اس‌دی به‌روز، از دیگر مزیت‎های بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسان است که سرعت اجرای پروژه را افزایش می‌دهد. معمولاً برنامه‌نویس‌ها لپ‌تاپ خودشان را همیشه به همراه دارند، بنابراین کیفیت باتری و عدم نیاز به شارژ مکرر، همچنین کم‌وزن بودن این دستگاه، ویژگی‌های بسیار مهمی هستند. سایز مناسب صفحه نمایش و وجود کیبورد نرم و با کیفیت از ویژگی‌های قابل توجه برای هر نوع لپ‌تاپی است و اگر برنامه‌نویس باشید، بدون شک اهمیت این موضوع برایتان دوچندان خواهد بود.

اکنون که با ویژگی‌های کلی یک لپ‌تاپ مناسب برای برنامه‌نویسی آشنا شدید، وقت آن رسیده که سری به فروشگاه‌های معتبر آنلاین بزنید و قیمت و مزایای تخصصی انواع مختلف لپ‌تاپ را پیش از خرید بررسی کنید. در این جست‌وجو، احتمالاً با قیمت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که ممکن است از بودجه مدنظرتان بیشتر باشد. اما پیش از آنکه قیمت‌های بالای این دستگاه، ذهنتان را درگیر کند، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه دریافت وام در سایت لندو شوید تا با یک راهکار عالی برای خرید لپ‌تاپ آشنا شوید.

چطورمیتوانیم بدون چک و ضامن، لپ تاپ مناسب برنامه نویسی را اقساطی خریداری کنیم؟  

دریافت وام و پرداخت اقساط، یکی از روش‌های خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسان است تا بتوانند با بودجه‌ای مناسب، دستگاهی با کیفیت و کارآمد تهیه کنند. وام‌های بانکی می‌توانند کمک کنند باشند، اما فرآیند پیدا کردن ضامن، تهیه چک، نامه کسر از حقوق و… خسته کننده و زمان‌بر است. راهکار دوم، خرید مستقیم از فروشندگانی باشد که علاوه بر فروش نقدی، امکان فروش اقساطی را هم فراهم کرده‌اند. البته معمولاً خرید اقساطی از این فروشگاه‌ها بدون چک و پیش پرداخت، امکان‌پذیر نیست و سود بازپرداخت آن هم قابل توجه است. همچنین فراموش نکنید که در چنین حالتی، گزینه‌های انتخاب شما به موجودی کالاهای آن فروشگاه محدود می‌شود. یک برنامه‌نویس در انتخاب لپ‌تاپ باید بسیار دقت کند و حتماً به دنبال همان مدلی باشد که قبلاً در مورد ویژگی‌های آن خوب تحقیق کرده است. در واقع یک برنامه‌نویس هرگز نباید به موجودی فروشگاه بسنده کرد و انتخاب خود را عوض کند.

بنابراین بهتر است که به سراغ نوع دیگری از خرید قسطی برویم و بهترین پیشنهاد ما برای خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسان، استفاده از مزایای سامانه‌های مخصوص وام خرید کالا است. دریافت وام از این سامانه‌ها  نسبت به وام‌های بانکی، مراحل ساده‌تری دارد و با کمک اعتباری که از آن‌ها دریافت می‌کنید، می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد، لپ‌تاپ مورد نظرتان را تهیه کنید. البته بیشتر این سامانه‌ها بدون چک و پیش پرداخت به شما وام نمی‌دهند. همچنین با مراجعه به صفحه خرید لپ تاپ قسطی می‌توانید اطلاعات کامل‌تری برای خرید اقساطی لپ تاپ کسب کنید و بدون نیاز به چک و ضامن، لپ تاپ مد نظرتان را خریداری کنید!

بدون نیاز به چک و ضامن، به صورت اقساطی  بهترین لپ تاپ را از لندو خریداری کنید!

اگر امکان ارائه چک را ندارید، باید به سراغ سامانه‌ای باشید که بدون چک هم به شما برای خرید لپ‌تاپ وام دهد. سامانه‌ای که انتخاب‌های شما را محدود به چند مدل نکند و فروشگاه‌های مختلفی را برای خرید به شما معرفی کند. لپ‌تاپی که ویژگی‌های آن پردازشگر قوی، رم و اس‌اس‌دی بالا، نمایشگری با رزولیشن مناسب، وزن کم، باتری مقاوم و… باشد، قیمت قابل توجهی هم خواهد داشت. در چنین شرایطی دریافت وام از سامانه‌ای که از شما چک نخواهد و فروشگاه‌های تحت قرارداد آن محدود نباشد تا لپ‌تاپی با این امکانات را پیدا کنید، پرتاب یک تیر با دو نشان خواهد بود!

بنابراین برای آنکه یک وام راحت را تجربه کنید و مراحل آن از لذت خریدتان کم نکند، باید به سامانه‌ای درخواست وام دهید که دریافت چک و پیش پرداخت از شرایط آن نباشد، سود کمی از شما در بازپرداخت بخواهد و در مدت زمان مناسبی به شما برای خرید از فروشگاه‌ها اعتبار دهد. یکی از مزیت‌های چنین سامانه‌ای، استفاده از سفته به جای چک ضمانت است. بنابراین اگر قصد دارید که برای خرید لپ‌تاپ، به سراغ دریافت وام بروید، اما تهیه چک ضمانت برایتان مشکل است، پیشنهاد می‌کنیم که سری به صفحه خرید اقساطی با سفته در سامانه لندو بزنید. این سامانه به شما کمک می‌کند تا اگر قادر به تهیه چک نیستید، با کمک پرداخت سفته مشکل ضمانت خودتان را حل کنید. در ادامه چگونگی ثبت درخواست وام از لندو را برایتان شرح خواهیم داد.

نحوه ثبت درخواست یک وام راحت از لندو برای خرید لپ‎تاپ
نحوه ثبت درخواست یک وام راحت از لندو برای خرید لپ‎تاپ

نحوه ثبت درخواست یک وام راحت از لندو برای خرید لپ‎تاپ

یک وام راحت خرید کالا، ضامن و چک نمی‌خواهد برای دریافت آن نیازی به پیش پرداخت نیست. فرآیند دریافت یک وام راحت نباید طولانی و خسته کننده باشد و از همه مهم‌تر باید سود بازپرداخت کمی داشته باشد. برای دریافت چنین وامی به سامانه‌ای نیاز است که تمام این ویژگی‌ها در آن تعریف شده باشد و همچنین با فروشگاه‌های متعددی همکاری کند تا در زمان انتخاب بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسان، گزینه‌های مختلفی پیش روی کاربر باشد. برای آنکه لذت خرید اقساطی بدون چک و ضامن را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که در سایت لندو برای درخواست وام ثبت‌نام کنید.

این سامانه از ۴ میلیون تا سقف ۲۰ میلیون به شما وام می‌دهد و باید در شروع ثبت درخواست، میزان وام مورد نیازتان را مشخص کنید. بعد از این مرحله باید تمامی مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید تا اعتباری سنجی آنلاین در سامانه انجام شود. بعد از اعتبارسنجی، یک کد در اختیار شما قرار می‌گیرد که با وارد کردن آن در پنل خرید فروشگاه مورد نظرتان، می‌توانید لپ‌تاپ یا دیگر کالاهای مورد نیازتان را به صورت اعتباری بخرید. اگر از فروشگاه تمیچه قصد خرید دارید، به جای دریافت کد، کیف پولتان شارژ خواهد شد و خرید آسان‌تری خواهید داشت.

خرید اقساطی ممطمئن با همکاری بانک آینده

باید توجه داشته باشید که تنها راحتی دریافت وام ملاک نیست و باید از معتبر بودن آن هم خیالتان راحت باشد. در صورتی که به‌طور مستقیم از بانک وام دریافت کنید، بدون شک از اعتبار آن خاطر جمع خواهید بود. اما شرایط سخت دریافت وام بانکی اجازه نمی‌دهد تا در کنار امنیت، یک وام راحت را هم تجربه کنید. شاید برایتان جالب باشد که سامانه لندو علاوه بر پرداخت راحت وام، تحت حمایت یکی از بانک‌های معتبر کشور است. برای آنکه بیشتر در مورد شرایط ویژه این وام بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که وارد صفحه وام ۲۰ میلیونی بانک آینده شوید تا از همکاری لندو با این بانک برای دریافت وام بیشتر بدانید.

لندو سامانه‌ای برای دریافت وام به‌منظور خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ، لوازم خانگی و… است و از طریق همکاری با بانک آینده، تا ۲۰ میلیون تومان اعتبار در اختیارتان قرار می‌دهد. این سامانه از شما چک و ضامن نمی‌خواهد و در آن خبری از جریمه دیرکرد اقساط و دریافت پیش پرداخت نیست. بنابراین به‌منظور خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسان از طریق وام، تنها به سفته نیاز دارید و پس از دریافت اعتبار، به راحتی می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این سامانه خرید کنید.

برای خرید حواستان به ویژگی‌های بهترین لپ‌تاپ برای برنامه‌نویسی باشد و قبل از خرید حتماً در مورد مزایای مدلی که انتخاب کرده‌اید، خوب تحقیق کنید. حجم و سبک کارتان را بسنجید و متناسب با آن انتخابی معقول داشته باشید. سپس با خیال راحت در میان مراکز خرید متعدد تحت قرارداد، به دنبال فروشگاهی باشید که لپ‌تاپ مورد نظرتان را دارد تا خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا