گوناگون

جشنواره خانه‌تکانی اپلیکیشن استادکار شروع شد(پیشنهاد ویژه)

اگر اهل استفاده از خدمات آنلاین اپلیکیشن‌های مختلف باشید حتماً نام اپلیکیشن استادکار نیز به گوشتان خورده است. این اپلیکیشن سال‌هاست در حوزه خدمات منزل و ساختمان و همچنین خودرو فعالیت می‌کند و با معرفی متخصصان حرفه‌ای در هر زمینه‌ای به شما کمک می‌کند تا اگر نیاز به خدمات دارید به بهترین نیروی خدماتی در نزدیکی خود دسترسی داشته باشید.

در واقع برای پیدا کردن متخصص هر کاری لازم نیست وقت و هزینه صرف کنید بلکه در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید به این پلتفرم مراجعه کرده، نیاز خود را شرح دهید و متخصص موردنظرتان را پیدا کنید.

اگر به فکر خانه‌تکانی عید هستید، حتماً تا انتهای این مطلب را دنبال کنید زیر پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم.

ویژگی‌های اپلیکیشن استادکار

اگر تابه‌حال به مشکل نشت آب در خانه مواجه شده‌اید، وسایل خانه‌تان از کار افتاده یا حتی بخواهید برای تعویض کابینت آشپزخانه دست به کار شوید، بدون شک اولین قدمی که برداشته‌اید، پرس‌وجو از اطرافیان، دوستان و آشنایان است تا فردی کاربلد و منصف را به شما معرفی کند. خب! چرا راه دور بروید؟

خانه تکانی با اپ استادکار
خانه تکانی با اپ استادکار

استادکار همین‌جاست تا هرآنچه نیاز دارید را با شما در میان بگذارد. از طریق این اپلیکیشن و به صورت کاملاً رایگان، از قیمت و هزینه خدمات مختلف مطلع شوید و با متخصصان هر حیطه در تماس باشید. حتی می‌توانید با بررسی پروفایل هر فرد معرفی‌شده و با مطالعه تجربه دیگر افرادی که از حرفه او استفاده کرده‌اند، انتخاب بهتری داشته باشید و افراد متخصص را با هم مقایسه کنید. اگر در شهر تهران، پردیس، کرج و اصفهان زندگی می‌کنید، می‌توانید به راحتی از خدمات مشتریان استادکار کمک بگیرید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. فقط کافی است با دانلود اپلیکیشن استادکار به مجموعه کاملی از متخصصان مختلف دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های استادکار عبارت‌اند از

  • دسترسی همیشگی به متخصصان قابل‌اعتماد و خوش‌نام
  • مشاوره و کارشناسی رایگان برای بسیاری از خدمات
  • شفافیت قیمت‌ها و هزینه‌های دریافت خدمات
  • انتخاب آگاهانه متخصصان بر اساس امتیاز و نظر کاربران دیگر
  • کیفیت بالای خدمات دریافتی توسط نیروهای مجرب
  • پشتیبانی قوی در تمام مراحل انجام خدمت
  • ثبت سفارش و لغو سفارش کاملاً رایگان

اپلیکیشن استادکار چه خدماتی ارائه می‌کند؟

استادکار یک اپلیکیشن همه کاره فنی و تاسیساتی است. این مجموعه با معرفی متخصصان حرفه‌ای تاسیسات و تعمیرات در سطح شهر همچون نظافتچی منزل و ساختمان، نقاش ساختمان، طراح و سازنده کابینت، نجار،   تعمیرکار تلویزیون، تعمیرکار یخچال، تعمیرکار ماشین لباسشویی، تعمیرکار کولر آبی و کولر گازی، تعمیرکار پکیج دیواری، لوله کش ساختمان، متخصص لوله بازکنی، برقکار ساختمان، آهنگر و جوشکار، بنای ساختمان، کاشی کار ساختمان، متخصصان باربری و اسباب کشی، متخصصان قالیشویی و مبل شویی، خیاط و نصاب پرده و هر خدمت دیگری که برای تعمیرات در منزل و ساختمان خود نیاز دارید کیفیت زندگی شما را بالا خواهد برد.

جشنواره خانه‌تکانی استادکار را از دست ندهید.

اگر علاقه دارید کارهای منزل و ساختمان خود را به اپلیکیشن استادکار بسپارید، با استفاده از کد تخفیف: repo5050  می‌توانید ۵۰ درصد تخفیف تا مبلغ ۵۰ هزارتومان از استادکار تا آخر امسال هدیه بگیرید. همچنین با دنبال کردن استادکار در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از تخفیف‌های بیشتر این اپلیکیشن مطلع شوید.

استادکار یکی از بهترین اپلیکیشن‌های درخواست خدمات منزل و ساختمان و خودرو در شهرهای تهران، کرج، پردیس و اصفهان است که در تلاش است به شهرهای دیگر نیز وارد شود. امسال خانه‌تکانی را با اپلیکیشن برای خود و خانواده‌تان آسان کنید.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا