مایکروسافت

بازگشت مایکروسافت به مدل کاری حضوری

کارکنان شرکت از ۲۸ فوریه، تقریبا ۳۰ روز فرصت دارند تا خود را با شرایط کاری جدید وفق دهند

مایکروسافت قصد دارد از تاریخ ۲۸ فوریه یعنی کمتر از دو هفته دیگر، دفاتر خود در ایالت واشنگتن آمریکا را بازگشایی کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که در طی ماه‌های اخیر، بارها شاهد به تعویق افتادن زمان بازگشایی مجدد دفاتر این شرکت بوده‌ایم. حال مایکروسافت با درنظر گرفتن تمامی‌جوانب، زمانی قطعی را برای بازگشت کارکنان خود به این مراکز تعیین کرده است.

کریس کاپوسلا، از مدیران ارشد مایکروسافت در این خصوص عنوان کرد که افزایش میزان واکسیناسیون و همچنین کاهش ابتلا، مرگ و بستری شدن‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت باعث شده تا این شرکت، روش کار هیبریدی را در دستور کار قرار دهد.

به گفته کاپوسلا، کارکنان این شرکت از تاریخ ۲۸ فوریه، تقریبا ۳۰ روز فرصت خواهند داشت تا خود را با شرایط کاری جدید وفق دهند و با توجه به توافقاتی که با مدیر خود در خصوص نحوه حضور خواهند داشت، می‌توانند با شیوه جدید به فعالیت خود ادامه دهند.

همچنین طبق گفته این مدیر ارشد مایکروسافت، دفاتر این شرکت در منطقه Bay Area کالیفرنیا نیز از تاریخ ۲۸ فوریه بازگشایی خواهند شد و  قرار است به زودی این تصمیم در خصوص دفاتر این شرکت در سایر مناطق نیز اجرایی شود.

در طی هفته‌های اخیر، برخی از شرکت‌های بزرگ فناوری تصمیماتی را در خصوص برنامه‌های خود برای حضور فیزیکی کارکنان در محل کار اتخاذ کرده‌اند. شرکت متا (فیسبوک سابق) از جمله این شرکت‌هاست که ۲۸ ماه مارس را به عنوان زمان بازگشت کارکنان و بازگشایی مراکز خود اعلام کرده است.

طبق گفته متا، تمامی‌ کارکنان می‌بایست برای حضور در محل کار، تاییدیه تزریق دز سوم را ارائه دهند. کارمندان اپل نیز برای بازگشت به محل کار، باید یا تاییدیه دریافت دز سوم یا نتیجه تست منفی کرونای خود را ارائه دهند.

در این بین، گوگل نیز در ماه دسامبر عنوان کرد که در طی هفته‌های آتی، برنامه‌های خود برای بازگشایی دفاتر و بازگشت کارکنان به محل کار را اعلام خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا