گوناگون

بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در تهران

یکی از  مهم‌ترین مسائل در عرصه گسترش کسب و کار تبلیغات است. تبلیغات و آشنا کردن مخاطبان با برند خود سبب می‌شود تا بتوانید به بهترین نحو کسب و کار خود را گسترش دهید. در دنیای امروز که به نوعی رسانه‌ها و تبلیغات حکمرانی می‌کنند تبلیغات شما باید بسیار حرفه‌ای باشد تا بتوانید با برندهای بزرگ رقابت کنید. از این رو لازم است تا با مجموعه‌ای کار کنید که در لیست بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در تهران قرار گیرد.

نحوه تشخیص بهترین مجموعه در زمینه چاپ و تبلیغات

اینکه بتوانیم راست را از دروغ تشخیص دهیم و به نوعی بتوانیم واقعا بهترین مرکزی که در زمینه چاپ در تهران وجود دارد را از سایر رقبا تشخیص دهیم امری بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و در عصر امروز از کلیدی‌ترین نکات پیشرفت کسب و کارها محسوب می‌شود. اما این تشخیص بر چه اساسی باید باشد؟

در ادامه به بررسی ویژگی‌هایی که سبب می‌شود تا یک مجموعه در زمره بهترین‌ها و به خصوص بهترین در زمینه چاپ و تبلیغات قرار بگیرد می‌پردازیم. از این ویژگی‌ها می‌توان اشاره کرد به:

سفارش آسان چاپ تبلیغات در کوتاه‌ترین زمان

در دنیای امروز لحظه لحظه زمان روزانه ارزشمند است و نباید برای مسائلی که می‌تواننند در کوتاه‌ترین زمان حل شوند این زمان طلایی تلف شود. از این رو بسیار مهم است تا شرکتی که در امر خدمات چاپ و تبلیغات بهترین است ارزش وقت مخاطب را دانسته و نحوه سفارشی آسان برای او در نظر بگیرد.

به عنوان مثال لازم نباشد تا فردی برای چاپ فاکتور منتظر بماند و بتواند از طریق سامانه به سرعت سفارش خود را و هر آنچه که در ذهن دارد را به چاپ برساند. در صورتی که مرکز چاپ دارای اپلیکیشن گوشی نیز باشد تاثیر به سه سزایی در این امر دارد.

هزینه چاپ و تبلیغات

هزینه متعادل در قبال خدمات حرفه ای

برخی مجموعه‌های چاپ تنها به دلیل برند بودن ممکن است هزینه‌های بیشتری از مشتری دریافت کنند و این هزینه بیشتر را با علت خدمات حرفه‌ای توجیه می‌کنند. اما یک مجموعه چاپ که در زمره بهترین خدمات چاپ و تبلیغات قرار می‌گیرد باید به حق و حقوق مشتری خود احترام گذاشته و به سود او فعالیت کند.

از این رو دریافت هزینه‌ای متعادل در قبال انجام خدمات حرفه ای، یکی از ویژگی‌های شرکت‌های حرفه‌ای در بحث چاپ و تبلیغات است که لازم است در هنگام سفارش چاپ حتما به آن توجه کنید.

طراحان مجرب و مرکز حرفه ای

بالطبع یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که یک مرکز را در حوزه کاری خود بهترین می‌کند؛ حرفه‌ای بودن آن است. این مسئله از این رو حائز اهمیت است که طراحان حرفه‌ای می‌توانند دقیقا هر آنچه که شما در ذهن دارید را به تصویر کشیده و مرکز چاپ حرفه‌ای می‌تواند تصویر طراحان را با بالاترین کیفیت و بهترین صورت چاپ کند.

از این رو در هنگام انتخاب مرکز چاپ مناسب برای تبلیغات کسب و کار خود که می‌تواند در صورت طراحی اصولی سکوی پرتاب کسب و کار شما باشد، لازم است تا به بهترین بودن خدمات چاپ و تبلیغات مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

پشتیبانی حرفه‌ای و ویژه برای بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در تهران

قطعا هر فردی بهترین‌ها را برای کسب و کار خود می‌خواهد. از این رو فرض کنید که در هنگام سفارش خدمات چاپ و تبلیغات نیاز داشته باشید که در هر زمانی با طراحان در ارتباط باشید و نظرات خود را به گوش آن‌ها برسانید و همصحبتی کنید. در صورتی که مرکز مورد نظر در لیست بهترین خدمات چاپ و تبلیغات باشد با گردآوری تیم حرفه‌ای پشتیبانی این امر را برای شما تسهیل می‌کند.

اما در غیر اینصورت احتمالا حالت خوشایندی را تجربه نخواهید کرد چرا که نبود پشتیبانی سبب می‌شود تا نتوانید خروجی دلخواهی که دارید را از مرکز طراحی و چاپ دریافت کنید.

تحویل و ارسال فوری محصول چاپ شده

پیش‌تر نیز از اهمیت لحظه لحظه زمان سخن گفته شد. این اهمیت به میزانی بالا است که شما نیاز دارید هر آنچه که از خروجی انتظار دارید در سریع‌ترین زمان طراحی و به دست شما برسد تا بتوانید کسب و کار خود را به مخاطبان بشناسید و یا محصولات خود را معرفی نمایید.

از این رو ارائه سریع چاپ کارت ویزیت دلخواه شما، کاتالوگ، بروشور و… از اهمیت بالایی برخوردار است که بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در تهران باید آن را دارا باشد.

چاپ اقلام اداری

تنوع محصولات چاپ و تبلیغات

یکی از مهم‌ترین موارد این است که شرکت مورد نظر تنوع محصولی داشته باشد. یعنی بتواند انواع چاپ بروشور، بنر، لیبل،   کاتالوگ و… را انجام دهد تا شما برای تبلیغات نیاز نداشته باشید تا به مرکز دیگری مراجعه کنید که در نتیجه آن لحظه‌ای تلف شود. از این رو از ویژگی‌های بهترین خدمات چاپ و تبلیغات می‌توان به تنوع محصولی اشاره کرد.

گارانتی و ضمانت محصولات

یکی از ویژگی‌هایی که یک شرکت و مجموعه را بهترین می‌کند و در لیست معتبر ترین‌ها قرار می‌دهد گارانتی است. مفهوم گارانتی این است که مشتری گرامی من از کیفیت خروجی محصولات خود مطمئن هستم و تضمین می‌کنم که شما نیز رضایت خواهید داشت در غیر اینصورت حاضر به تعویض و برآورده کردن خروجی دلخواه شما هستم.

این پیام نشان دهنده اعتبار یک شرکت خدمات چاپ است که سبب می‌شود که در زمره بهترین خدمات چاپ و تبلیغات قرار بگیرد.

تیم گرافیک بهترین مرکز خدمات چاپ و تبلیغات در تهران

تیم گرافیک مجموعه‌ای است که بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه انواع طراحی و چاپ داشته و توانسته درصد رضایت بالایی را از مشتریان خود دریافت کند. سر لوحه این مجوعه همه مواردی است که پیش‌تر ذکر شد و عینا در مجموعه تیم گرافیک صورت می‌گیرد.

مجموعه تیم گرافیک دارای اپلیکیشن و همچنین سایت (teamgraphic. ir) بوده که شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان از طریق بخش سفارش سریع انواع سفارشات خود را ثبت نمایید. همچنین همه محصولات تیم گرافیک گارانتی بوده و با بهترین قیمت به شما تحویل داده میشوند و شما در طول مدت تحویل محصول از پشتیبانی ویژه‌ای برخوردار هستید.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید بیشترین بازدهی را از تبلیغات و خدمات چاپ خود کسب کنید لازم است تا با حرفه‌ای‌ترین مراکز چاپ نیز کار کنید. از این رو در این مقاله به ویژگی‌های معتبر‌ترین مرکز چاپ پرداخته شد و بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در تهران یعنی مجموعه تیم گرافیک را نیز معرفی کردیم.

سوالات متداول بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در تهران

چطور باید از تیم گرافیک ثبت سفارش کنم؟
شما می‌توانید از سه روش مختلف یعنی با مراجعه به سایت تیم گرافیک، اپلیکیشن و یا تماس با کارشناسان مجرب تیم گرافیک با شماره تماس ۰۲۱۴۴۰۴۴۸۸ به راحتی و در سریع‌ترین زمان سفارش خود را ثبت کنید.

فرایند طراحی و چاپ چقدر طول می‌کشد؟
بسته به نوع طرح و بسیاری از متغیرات دیگر این زمان ممکن است از ۲ روز تا ۱ هفته زمان ببرد که البته این مسئله بسیار بستگی به رضایت شما و طرح انتخابی شما دارد.

آیا تیم گرافیک برای مشتریان تخفیف در نظر می‌گیرد؟
بله؛ تیم گرافیک دارای شرایطی است که در صورت انجام به مشتریان تخفیف تعلق گرفته که بازه این تخفیف از ۵ درصد تا ۱۰ درصد تخفیف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا