تکنولوژیموبایل

مشخصات پرچمدار جدید اوپو فاش شد

پس از انتشار تصویری از گوشی پرچمدار جدید اوپو موسوم به اوپو فایند ایکس ۵ پرو در ماه ژانویه، اکنون اطلاعات و جزییات بیشتری از این محصول به بیرون درز کرده است.

وب‌سایت WinFuture با انتشار گزارشی مدعی شد که فایند ایکس ۵ پرو به پردازنده Snapdragon ۸ Gen ۱ عرضه خواهد شد و تراشه گرافیکی آدرنو ۷۳۰ نیز بار گرافیکی این گوشی را به دوش خواهد کشید.

همچنین از یک رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای این محصول استفاده خواهد شد. در خصوص نمایشگر نیز باید گفت که فایند ایکس ۵ پرو به صفحه نمایشی با ابعاد ۶.۷ اینچی امولد و رزولوشن ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ عرضه خواهد شد.

نرخ رفرش این گوشی پرچمدار نیز به مانند دیگر گوشی‌های بالارده موجود در بازار، برابر با ۱۲۰ هرتز عنوان شده است. طبق این افشاگری، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن فایند ایکس ۵ پرو از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی عرضه خواهد شد.

در خصوص قابلیت‌های عکاسی نیز باید گفت که این گوشی از دوربین سه گانه در قسمت پشتی بدنه بهره می‌برد به طوری که یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو را در خود جای داده است.

علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با دوربین ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی، عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند. همچنین طبق تصویر منتشر شده، عبارت Powered by MariSilicon X روی قسمت پشتی بدنه حک شده که به استفاده از فناوری واحد پردازش عصبی برای پردازش تصویری در این گوشی اشاره دارد.

درباره قیمت فایند ایکس ۵ پرو نیز باید گفت که هنوز جزییات دقیقی منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود که با قیمت تقریبی ۱۳۷۵ دلار عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی پرچمدار جدید اوپو فاش شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا