تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

امکان انتقال چت‌ها از اندروید به iOS، به زودی در واتس‌اپ

واتس اپ این روزها در حال کار روی قابلیتی جدید در پلفترم خود است که امکان انتقال تاریخچه چت‌ها از اندروید به آی او اس (iOS) را برای کاربران فراهم می‌کند.

این ویژگی که اخیرا در نسخه بتای ۲۲.۲. ۴ واتس اپ برای کاربران آی او اس مشاهده شد، با قابلیت که چندی پیش وب‌سایت WABetaInfo از نسخه بتای ۲.۲۱. ۲۰.۱۱ واتس اپ اندروید منتشر شد، همخوانی دارد.

هر دو آپدیت، از اضافه شدن قابلیتی جدید به واتس اپ خبر می‌دهند که بر اساس آن، کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Move to iOS، چت‌های خود را از دستگاه‌های اندروید به دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل آی او اس منتقل کنند.

طبق اطلاعات برآمده از اسکرین‌شات‌هایی که توسط وب‎‌سایت WABetaInfo منتشر شده، می‌توان گفت واتس‌اپ قبل از آغاز عملیات انتقال اطلاعات، با نمایش پیامی‌از کاربر می‌خواهد تا تایید خود را نسبت به فرآیند انتقال اعلام کند.

همچنین از کاربر خواسته می‌شود تا در حین این فرآیند، از اپلیکیشن خارج نشوند و گوشی نیز در حالت آنلاک باشد. این قابلیت در حالی عرضه شد که واتس‎‌اپ  در ماه سپتامبر امکان انتقال تاریخچه چت‌ها از آی او اس به اندروید را برای دارندگان برخی گوشی‌های سامسونگ فراهم کرد.

البته چندی بعد نیز قابلیت انتقال چت‌ها از دستگاه‌های مجهز به پلتفرم آی او اس به گوشی‌های پیکسل و دیگر دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ عرضه شد. با این حال، هنوز به طور دقیق مشخص نشده که چه گوشی‌هایی قادر به بهره‌مندی از قابلیت انتقال چت‌ها از اندروید به‌ای او اس برخوردار خواهند بود و چه زمانی عرضه آن آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا