تکنولوژیموبایل

انتشار تصاویر و مشخصات پرچمدار جدید اوپو فایند ایکس۵ پرو

به نظر می‌رسد که شرکت چینی اوپو قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ را با رونمایی یک گوشی پرچمدار قدرتمند آغاز کند. محصولی که گفته می‌شود تحت عنوان فایند ایکس۵ پرو (Find X۵ Pro) معرفی خواهد شد و اخیرا اطلاعاتی منتسب به آن در فضای وب رویت شده است. طبق اطلاعات موجود، این گوشی از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به مدل سال قبل یعنی فایند ایکس۳ پرو خواهد شد.

مشخصات فنی آن نیز تقریبا با آنچه در گوشی وان‌پلاس ۱۰ پرو به‌کار رفته، برابری می‌کند. ناگفته نماند که وان‌پلاس اکنون یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اوپو محسوب می‌شود. اگرچه فایند ایکس۳ پرو وارد بازار آمریکا نشد اما در اروپا عرضه شد و توانست یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ لقب گیرد.

حال تصاویری که از عضو جدید این خانواده یعنی فایند ایکس۵ پرو توسط اکانت افشاگر OnLeaks منتشر شده، یک برآمدگی دوربین را در قسمت پشتی بدنه نشان می‌دهد اما سایر قسمت‌ها با پنل پشتی مدل فایند ایکس۳ پرو تفاوتی ندارد.

با این حال، مشخصات این دوربین قطعا تغییر خواهد کرد و طبق شواهد، از حلقه نوری دور دوربین که تحت عنوان دوربین میکروسکوپی شناخته می‌شود، در این محصول جدید استفاده نخواهد شد. در این تصاویر، مدل سفید این گوشی با برندهاسلبند روی بدنه آن مشاهده می‌شود.

همچنین تصویری از بخش تنظیمات این گوشی منتشر شده که برخی از مشخصات احتمالی فایند ایکس۵ پرو را نشان می‌دهد. از جمله این مشخصات می‌توان به پردازنده قدرتمند Snapdragon ۸ Gen ۱ اشاره کرد که در مدل وان پلاس ۱۰ پرو نیز تعبیه شده است. همچنین چیپ MariSilicon X نیز برای این گوش فهرست شده که برای پردازش تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر مشخصاتی که برای این محصول ذکر شده می‌توان به نمایشگر LTP ۲.۰ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، دو سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، فناوری شارژ وایرلس ۸۰ وات و شارژ سیمی۵۰ وات اشاره کرد.

اگر خاطرتان باشد اوپو در ماه مارس از دو پرچمدار سری فایند ایکس خود رونمایی کرد و انتظار می‌رود که امسال نیز در همین روزها معرفی شود.

انتشار تصاویر و مشخصات احتمالی اوپو فایند ایکس۵ پرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا