بازیتکنولوژی

نسل جدید ماسک هوشمند Zephyr Pro شرکت ریزر معرفی شد

تقریبا یک سال پس از معرفی ماسک هوشمند Project Hazel توسط ریزر که بعدها بهZephyrتغییر نام یافت، این شرکت فعال در حوزه گیمینگ ساعاتی پیش از نسل جدید این ماسک تحت عنوان Zephyr Pro رونمایی کرد.

محصولی که در جریان رویداد بزرگ  CES در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و از لحاظ ظاهری، شباهت نزدیکی به مدل استاندارد خود یعنی Zephyr دارد. مهندسان ریزر در این ماسک هوشمند، دو خروجی اسپیکر، فیلتر قابل تعویض، نورپردازی RGB، سیستم فن دوگانه با فیلترهای N۹۵ و سیستم تقویت صدا را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

به گفته ریزر، فناوری تقویت صدای به‌کار رفته در این ماسک می‌تواند صدای کاربر را به میزان ۶۰ دسیبل تا فاصله یک متر تقویت و پخش کند. طبق اطلاعات منتشرشده، Zephyr Pro با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار و در سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. هنوز زمان دقیقی برای عرضه این محصول اعلام نشده است.

البته قرار بود که فناوری تقویت صدا در سال گذشته و در نسخه Zephyr نیز استفاده شود، اما به دلیل نگرانی‌های پیرامون افزایش وزن و مصرف زیادی باتری، این فناوری را از ماسک خود حذف کرد. اگرچه این فناوری در نسخه Zephyr Pro به کار رفته، اما به لطف تغییراتی که در طراحی و ساخت این ماسک اعمال شده، تغییری در وزن و طول عمر باتری آن به وجود نیامده است.

گفته می‌شود که وزن این ماسک حدود ۲۰۶.۱ گرم است که با وزن مدل Zephyr برابری می‌کند. ویل پاورز، مدیر روابط عمومی‌ریزر در آمریکا عنوان کرد که برای دستیابی به این وزن، تغییراتی در جهت کاهش حجم بخش‌های مرتبط با خروجی‌های اسپیکر اعمال شد تا اضافه وزن میکروفون و بلندگوهای تقویت‌کننده صدا را خنثی کند.

وی در خصوص طول عمر باتری Zephyr Pro نیز عنوان کرد در حالت روشن بودن فن، بین پنج تا شش ساعت دوام خواهد آورد اما به کاربران توصیه کرد که اگر عادت به روشن کردن قابلیت تقویت صدا دارند، بهتر است برای حفظ شارژ باتری، این فناوری را پس از اتمام مکالمه خاموش کنند.

نسل جدید ماسک هوشمند Zephyr Pro شرکت ریزر معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا