بازیتکنولوژی

ماسک ریزر Zephyr با نورپردازی RGB معرفی شد

شرکت ریزر (Razr) در جریان نمایشگاه CES  گذشته، از یک ماسک صورت N95 با نورپردازی RGB رونمایی کرد. این محصول که تحت عنوان Project Hazel شناخته می‌شد، اکنون و طبق گفته ریزر قرار است با نام Zephyr وارد بازار شود. این نام که معادل «نسیم» یا «باد ملایم» است به نوعی القاکننده حسی است که کاربر از قرار دادن آن روی صورت تجربه خواهد کرد.

بدین معنی که در این ماسک، از سیستم تهویه هوای فعال استفاده شده که قادر است هوای گرم ناشی از تنفس فرد را به بیرون منتقل کند و برخلاف ماسک‌های معمولی، محیطی با هوای تازه را روی صورت به ارمغان آورد. در واقع، با این ماسک کاربر احساس می‌کند که درون یک تجربه گیمینگ است.

ویژگی جالب دیگر این ماسک جدید شرکت ریزر، استفاده از نورپردازشی RGB است به طوری که از دو حلقه بزرگ RGB استفاده شده و دور فیلترهای این ماسک را احاطه کرده است. همچنین این حلقه‌های نوری، نور را به صورت کاربر نیز می‌تابانند که در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

همچنین در قسمت میانی و در مقابل دهان کاربر نیز نور تابانده می‌شود. به گفته ریزر، ماسک جدید Zephyr با ریزر کروما سازگاری دارد و می‌توان آن را با کیبورد یا پی‌سی سینک کرد. البته این محصول با تصاویری که از نمونه اولیه Hazel منتشر شد، کمی‌تفاوت دارد و نسبتا بزرگ‌تر است.

در این ماسک و در قسمت پایینی دهان از خروجی‌هایی شبیه به آنچه در ماسک شخصیت «دارث ویدر» در مجموعه جنگ ستارگان دیده‌ایم، استفاده شده که میکروفون و اسپیکر را در خود جای داده است.

به گفته ریزر، این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی و مادامی‌که از این ماسک استفاده می‌کنند، صحبت کنند. در ساخت بدنه این ماسک نیز از یک گارد سیلیکونی استفاده شده که مانع از جمع شدن بخار روی عینک می‌شود. همچنین پنجره کوچک داخلی این ماسک با پوشش ضدبخار پوشانده شده است.

بندهای این ماسک نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابل تنظیم بوده و دور سر قرار می‌گیرند و در این زمینه بیشتر شبیه به هدست‌های واقعیت مجازی به نظر می‌رسند. برای حفظ سلامتی کاربران نیز شرکت ریزر، امکان تعویض فیلترها را فراهم کرده و تهویه‌کننده هوای آن نیز از قابلیت شارژ شدن برخوردار است.

به همراه این ماسک، یک کیس شارژ نیز ارائه می‌شود که قادر است با استفاده از نور فرابنفش، ماسک را از هرگونه آلودگی پاک کند. ریزر Zephyr احتمالا در اواخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

ماسک ریزر Zephyr با نورپردازی RGB معرفی شد

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

‫220 دیدگاه ها

  1. 선도적인 업체인 최신 프라그마틱 게임은 iGaming 분야에서 혁신적이고 표준화된 콘텐츠를 제공하며 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등을 통해 고객에게 엔터테인먼트를 제공합니다.
    프라그마틱 슬롯 체험

    프라그마틱 슬롯에 대한 정보가 정말 유용했어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 새로운 내용을 찾아보세요. 함께 지식을 나누면 좋겠어요!

    https://dtcfelt.com/hot/
    https://www.buycipro.site
    https://njshidoo.com/hot/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا