گوناگونموبایلنرم‌افزار

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ گرچه سالی استثنایی در تجربه بسیاری از افراد بود اما بسیاری امیدوارند که سال جدید میلادی، شرایط به حال پیشین خود بازگردد. با وجود تغییر و تحولاتی که در بسیاری از حوزه‌ها در این ایام رخ داده است، تکنولوژی به مسیر رو به رشد خود ادامه داد. ابزارهای بسیاری برای تسهیل و تسریع دوکاری روانه بازار شد و بسیاری از برنامه‌ها که پیش از این هیچ کارایی در زندگی روزمره نداشت، به ابزارهای حیاتی بدل شدند. در همین راستا Fast Company نگاهی به برنامه‌های کاربردی که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی و یا به روزرسانی شدند، انداخته است و برترین آنان را در لیستی، فهرست کرده است که نگاهی به آنان خواهیم داشت.

Weather Strip

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

این برنامه برای پیش‌بینی بهتر وضعیت آب‌وهوا با استفاده از مجموعه‌ای از نمودارهای خطی برای نمایش ساعت به ساعت دما، رطوبت و سرعت باد طراحی شده است و این امکان را به کاربر می‌دهد تا تخمینی از آب‌وهوای هفت روز آینده داشته باشید. این برنامه ۲ دلار در ماه یا ۹ دلار در سال هزینه دارد و برای سیستم iOS قابل دسترسی است.

از اینجا دانلود کنید

 Uptime

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

بی‌شک شما تا زمانی که وقت آزاد نامحدودی نداشته باشید، نمی‌توانید هر آنچه را که دوست دارید انجام دهید. این برنامه برای استفاده بهینه از زمانتان است. این اپلیکشن کتاب‌ها، دوره‌ها و مستندهای محبوب شما را در پنج دقیقه به صورت متنی یا صوتی خلاصه می‌کند. به این ترتیب می‌توانید نکات اصلی را جمع‌آوری و سپس تصمیم بگیرید که آیا محتوای کامل آن ارزش وقت گرانبهای شما را دارد یا خیر. هزینه این سرویس ۸۰ دلار در سال است، همچنین یک نسخه رایگان از آن وجود دارد و دو سیستم iOS و Android را پشتیبانی می‌کند.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

Moonbeam

اگر از دنبال کنندگان پادکست که این روزها بسیاری را به خود مشغول کرده نیستید، شاید زمان آن رسیده که به یک شروع خوب، به چشم شنوندگان پادکست بپیوندید. این اپلیکیشن با پادکست‌های کوتاه و ارائه آن‌ها در یک دسته شخصی‌شده، به شما کمک می‌کند تا تنها به موضوعاتی که علاقه مند هستید گوش دهید. تنها کافیست چند ژانر را انتخاب و سپس شروع به گوش دادن کنید تا زمانی که چیزی جالب به نظرتان بیاید و توجه شما را جلب کند. این برنامه بر روی دو سیستم‌عامل iOS و Android را قابل استفاده است.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

Alfread

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

زمانی که توسط شمار بی‌پایانی از مطالب و مقالات خوانده نشده محاصره شده اید، آلفرد به کمک شما خواهد آمد. Alfread شما را تشویق می‌کند تا با یادآوری‌های قابل تنظیم، خواندن مطالب مهم را از دست ندهید. کافیست یک هدف هفتگی برای مطالعه و زمان مطالعه ترجیحی خود را تعیین کنید تا برنامه هر بار خواندن یک مقاله را به شما یادآوری کند. این برنامه تنها برای iOS قابل دسترس و رایگان است اما می‌توانید با پرداخت ماهانه ۵ دلار یا سالانه ۴۰ دلار از امکانات پیشرفته مانند برجسته‌سازی نکات و ردیابی نوشته‌ها استفاده کنید.

دانلود نسخه iOS

Realworld

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

همه ما در دوران نوجوانی و جوانی در مورد ملزومات بزرگسالی همچون بیمه، حساب‌های پس‌انداز، مالیات و غیره انذار داده شدیم. Realworld یک برنامه رایگان و مخصوص iOS است که به عنوان یک راهنمای تعاملی برای مراقبت از خود عمل می‌کند و همراه با توضیحات، فهرست کارها، و اتصال به خدمات در حوزه‌هایی مانند بهداشت و امور مالی به شما کمک می‌کند تا امورات خود را رتق و فتق کنید.

دانلود نسخه iOS 

Upkept

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

شاید تعمیر و نگهداری خانه برایتان کار بزرگی به نظر برسد، اما Upkept با تقسیم همه چیز به کارهای کوچک و قابل هضم، آن را قابل کنترل‌تر می‌کند. تنها لازم است فهرستی از لوازم خود و برنامه‌ای از کارهایی که باید انجام دهید، به برنامه اعلام کنید تا دستورالعمل‌های دقیق در مورد نحوه انجام آنها به شما آموزش داده شود. هزینه این برنامه برای iOS و Android پس از یک دوره ۹۰ روزه رایگان، ۵ دلار در ماه است.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

Balance

بالانس یک برنامه‌ی مدیتیشن جذاب است که سعی می‌کند با پرسش در مورد تجربه مدیتیشن، اهداف و حالاتتان، شما را در این فرآیند راهنمایی کند. این برنامه معمولاً ۷۰ دلار در سال هزینه دارد، اما در حال حاضر یک سال را به صورت رایگان و با مشارکت اختیاری برای برای iOS و Android ارائه می‌دهد.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

 Wormhole

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

زمانی که نیاز به ارسال یک فایل بزرگ با حداقل دردسر دارید، Wormhole شما را یاری می‌دهد. این برنامه رایگان به صورت وب به شما امکان می‌دهد فایل‌هایی تا اندازه ۱۰ گیگابایت آپلود کنید و آنها را از طریق پیوندهای منحصربه‌فرد به اشتراک بگذارید که پس از ۲۴ ساعت یا ۱۰۰ بار دانلود منقضی می‌شوند.

دانلود نسخه اندروید

Simplify Gmail

اگر بنا دارید به جی‌میل دسکتاپ خود ظاهری بهتر دهید، Simplify Gmail را بررسی کنید. این افزونه مرورگر، وب‌سایت جی‌میل را به تجربه‌ای بهتر تبدیل می‌کند و با فضای سفید اضافی، منوهای تمیزتر و امکان گروه‌بندی ایمیل‌ها بر اساس تاریخ و همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند میانبرهای صفحه کلید اضافی، مسدود کردن ردیاب ایمیل و حالت «پنهان کردن صندوق ورودی»، شما را در دسته بندی و تنظیم ایمیل‌ها کمک کند. هزینه تمدید این برنامه پس از دو هفته آزمایشی رایگان، ۲۴ دلار در سال برای مرورگرهای Chrome، Edge، Firefox، Safari است.

دانلود نسخه کروم

دانلود نسخه مک

Cleanup. pictures

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

دیگر نیازی نیست برای حذف عناصر ناخواسته از یک عکس، به فتوشاپ مسلط باشید. با این برنامه می‌توانید به سادگی، ناحیه‌ای که می‌خواهید را اصلاح، حذف و نقاشی کنید. هوش مصنوعی این سایت می‌تواند هر فضایی را بر اساس تصاویر اطراف پر می‌کند. این برنامه که به صورت وب در دسترس است. هزینه این برنامه برای عکس‌هایی با پهنای ۷۲۰ پیکسل ۲۴ دلار در سال و برای عکس‌های با کیفیت کمتر، رایگان است.

آدرس وب‌سایت

LumaFusion

این برنامه یک ویرایشگر ویدیویی است که می‌تواند تا شش آهنگ ویدیویی و حداکثر شش آهنگ صوتی را به همراه افکت‌ها و عناصر قدرتمند در کنار هم قرار  دهد. در به‌روزرسانی امسال این برنامه، قابلیت‌های پشتیبانی هارد اکسترنال، عناصر رابط برای تغییر اندازه و تعدادی ابزار صوتی جدید اضافه شده است. قیمت این برنامه ۳۰ دلار است که در آیفون و آی‌پد اجرایی می‌شود.

دانلود نسخه iOS

LALAL. AI

تاکنون پیش آمده تا مشتاق شنیدن یک نسخه بدون آواز از آهنگ مورد علاقه خود باشید؟ یا بخواهید بدانید خواننده مورد علاقه‌تان بدون آهنگ زمینه چه صدایی دارد؟ LALAL. AI می‌تواند در این موارد به شما کمک کند و با استفاده از هوش مصنوعی برای جدا کردن آواز یا سازها از هر آهنگ صوتی به شما امکان دانلود آن را دهد. شما می‌توانید ۱۰ دقیقه صدا را به صورت رایگان، ۹۰ دقیقه با ۱۰ دلار، یا ۳۰۰ دقیقه را با ۲۰ دلار تفکیک کنید.

آدرس وب‌سایت

 Super Agent

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

در حالی که بسیاری از مرورگر وعده داده‌اند که پنجره‌های مزاحم «رضایت کوکی» را پنهان می‌کنند، این برنامه به طور خودکار آنها را از طرف شما با استفاده از تنظیماتی که از قبل تنظیم کرده‌اید، پر می‌کند. این رویکرد باعث می‌شود تا وب‌سایت‌ها از کوکی‌ها برای هدف‌های تبلیغاتی استفاده نکنند.

دانلود نسخه سافاری

دانلود نسخه کروم

Brickit

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

در زمان اوقات فراغت خود در کنار خانواده، یک جعبه قدیمی از آجرهای لگو را روی زمین پهن کنید و با دوربین موبایل و با استفاده از Brickit آنها را اسکن کنید. این برنامه با استفاده هوشمندانه از بینایی رایانه، هر آجری را که می‌بیند فهرست‌بندی می‌کند و سپس شکل‌های جدیدی را برای ساختن به شما پیشنهاد می‌کند. این برنامه هر دو سیستم عامل iOS و Android را پشتیبانی می‌کند.

دانلود نسخه iOS

Mela

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

آیا از آی‌پد یا فیلم‌های یوتیوپ به عنوان همراه آشپزی خود استفاده می‌کنید؟ مجموعه دستور غذاهای خود را کنار بگذارید و Mela را بررسی کنید. این برنامه می‌تواند به طور خودکار دستورالعمل‌های جدید را از سایت‌های آشپزی مورد علاقه شما جمع‌آوری کند که شامل یک اسکنر برای آوردن دستور العمل‌ها از کتاب‌ها نیز می‌شود. وقتی زمان آشپزی فرا می‌رسد، یک راهنمای تمام صفحه، تمام مواد تشکیل دهنده را فهرست می‌کند و شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کند.

دانلود نسخه iOS

Mapless

برترین اپلیکشن‌های نوظهور در سال ۲۰۲۱

وقتی که می‌خواهید در یک شهر پیاده‌روی کنید، لذت کاوش و گشت و گذار را با دستورالعمل‌های گام به گام خراب نکنید. در عوض Mapless را بر روی تلفن هوشمند خود اجرایی کنید، که از یک فلش ساده برای نشان دادن شما در جهت درست استفاده می‌کند. امسال اپل واچ این پشتیبانی را به همراه پشتیبانی SharePlay به برنامه‌های خود افزود و برای آن ۱ دلار در ماه یا ۵ دلار در سال هزینه دریافت می‌کند.

دانلود

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا