گوناگون

آنچه باید از خرید نرم افزار CRM بدانید

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، کسب و کارها نیز دائماً در حال رشد و توسعه هستند. افزایش فروش، یکی از راه‌های توسعه مشاغل مختلف است؛ از این رو کارفرمایان ابزارهای مختلفی را به کار می‌گیرند تا به کمک آنها فروش خود را افزایش داده و هدف خود را تحقق بخشند. افزایش فروش به افزایش تعداد مشتری وابسته است. به همین دلیل استفاده از نرم افزار CRM  در دنیای رقابتی امروز اهمیت بسیار زیادی برای کسب و کارهای مختلف دارد. اگر شما در حوزه‌ای فعالیت می‌کنید که دائماً با مشتریان خود در ارتباط هستید، باید صرف نظر از کوچک یا بزرگ بودن حوزه فعالیت خود ارتباط با مشتری را به بهترین شکل مدیریت کنید. نرم افزار CRM با این هدف برای کسب و کارهای مختلف طراحی شده است. شما می‌توانید با خرید نرم افزار CRM به تعامل پایداری با مشتریان خود برسید.

نرم افزار CRM چیست؟

هر کسب و کاری تنها زمانی به موفقیت می‌رسد که بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند. نتیجه رضایت مشتری، افزایش فروش است. برای جلب رضایت مشتریان باید بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و به تعامل پایدار با آن‌ها برسید. اگر تمام سرمایه و انرژی خود را در این راه صرف کنید، در رسیدگی به سایر امور کسب و کار خود با مشکل مواجه شده و مدیریت سایر دپارتمان‌ها از دست شما خارج می‌گردد. حتی اگر به فکر استخدام کارشناسان فروش نیز باشید هزینه زیادی از شما کسر می‌گردد. بنابراین بهترین راهکار برای پایدار ماندن و توسعه کسب و کار کوچک یا بزرگ شما استفاده از نرم افزار مدیریت مشتری است. نرم افزار CRM دقیقاً همان نرم‌افزاری است که برای این منظور طراحی شده است.

نرم افزار CRM پلتفرمی است که در تکنولوژی ویپ تعریف شده و معنا و مفهوم آن مدیریت ارتباط با مشتری است. می‌توان سی آر‌ام را رویکردی دانست که کسب و کارهای مختلف با استفاده از آن می‌توانند ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار ساخته و با سرعت بیشتری مشتری جذب کنند. همچنین می‌توان این نرم افزار را یک استراتژی موثر در بازاریابی و افزایش فروش دانست. سازمان‌های مختلف می‌توانند  به جای مدیریت سخت‌گیرانه برای توسعه دپارتمان‌ها و بخش‌های مختلف کسب و کار خود، فعالیت‌ها و خدمات خود را با این نرم افزار همگام ساخته و فرایند ارتباط با مشتری و فروش خود را بهتر و راحت‌‍تر مدیریت کنند. سازمان‌هایی که از بخش‌های مختلف تشکیل می‌شوند باید تمام دپارتمان‌های خود را در راستای تحقق هدف واحد همگام و یکپارچه سازند. نرم افزار سی آر‌ام به این سازمان‌ها کمک می‌کند که تمام تیم‌ها و سیاست‌های کاریشان را در یک پلتفرم واحد یکپارچه سازند.

مزایای خرید نرم افزار CRM و استفاده از آن

  • این روزها پیشرفت تکنولوژی منجر به توسعه راه‌های ارتباطی شده و شرکت‌های مختلف می‌توانند از طریق ایمیل، چت آنلاین، تلفن و سایر پلتفرم‌ها با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. کنترل هر یک از راه‌های ارتباطی به صورت مجزا دشوار به نظر می‌رسد. این در حالی است که شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از نرم افزار CRM تمام پلتفرم‌های ارتباطی را یکپارچه سازند. در این صورت شرکت‌ها دائماً در دسترس مشتری هستند و مشتریان می‌توانند با هر پلتفرمی که در دسترس دارند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. نتیجه این عملکرد، رضایت مشتری و افزایش فروش خواهد بود.
  • اگر بتوانید به کسب و کار خود تسلط داشته باشید، قطعاً امور خود را با سرعت و نظم بیشتری پیگیری خواهید کرد و به راحتی می‌توانید تمام بخش‌ها را تحت کنترل خود قرار دهید. ضمن اینکه برای رسیدگی به امور هیچ کس وابسته نخواهید بود. تنها زمانی می‌توانید به این عملکرد بهینه برسید که نرم افزار CRM را خرید کرده و پیاده سازی کنید.
  • نرم افزار سی آر‌ام انواع بسیار متنوعی دارد. اگر بتوانید نوع مناسب آن را برای کسب و کار خود انتخاب کنید قطعاً به رشد قابل توجهی می‌رسید. نکته مهم اینجا است که بسیاری از شرکت‌ها تنها بر روی خرید این نرم افزار سرمایه گذاری می‌کنند. در صورتی که پیاده‌سازی صحیح آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع در صورتی می‌توان به عملکرد بهینه در استفاده از این نرم افزار رسید که بتوان آن را به شکل صحیح پیاده‌سازی و اجرا کرد.  راه اندازی ویپ به عبارتی عملکرد آن زمانی امکان‌پذیر می‌شود که فرایند اجرا، برنامه ریزی و آموزش کارکنان به درستی انجام شده باشد.

راهنمای خرید نرم افزار CRM

راهنمای خرید نرم افزار CRM

همانطور که گفتیم این نرم افزار انواع بسیار مختلفی دارد و که بسیاری از آنها در برخی از ویژگی‌ها با یکدیگر شباهت دارند. این مسئله ممکن است انتخاب را دشوار سازد اما اگر کمی دقت به خرج دهید، می‌توانید به انتخاب ایده آلی در خرید این نرم‌افزار برسید. در واقع برای استفاده بهینه از نرم افزار و رسیدن به تعامل پایدار با مشتری باید در انتخاب و خرید آن دقت کنید. در ادامه برخی از نکات مهم هنگام خرید نرم افزار سی آر‌ام را بیان می‌کنیم.

  • کسب و کارهای مختلف از برنامه‌های متنوعی برای انجام فعالیت خود استفاده می‌کنند. در واقع اطلاعات این کسب و کارها بین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مورد استفاده آن‌ها پخش شده است. به این ترتیب باید نرم افزاری را انتخاب کنید که از هر پیچیدگی دور بوده و کاربری ساده‌ای داشته باشد. به عبارتی نرم افزار شما باید بتواند برنامه‌های شرکت‌های یکپارچه ساخته و فرایند انتقال به سادگی توسط آن انجام شود. از طرفی هر چه برنامه ساده‌تر باشد زمان کمتری صرف یادگیری سیستم خواهد شد.
  • با توجه به اینکه این روزها بیشتر کسب و کارها و فعالیت‌های خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند، دسترسی به داده‌ها در هر موقعیت مکانی دور از شرکت و دفتر کار اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع اگر شرکت‌ها بتوانند در هر موقعیتی به داده‌های خود دسترسی پیدا کنند، می‌توانند فعالیت خود را خارج از شرکت توسعه بخشند. به این ترتیب بهتر است هنگام خرید نرم افزار CRM بعه انعطاف‌پذیری سی آر‌ام ابری و محلی دقت کنید.
  • نرم افزاری را انتخاب کنید که مدام به فکر تغییر و یا به روزرسانی آن نباشید. به عبارتی با توجه به این که کسب و کارهای مختلف دائماً در حال رشد هستند، باید نرم افزاری را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت توسعه و همگام شدن با رشد سرمایه شرکت و زمان فعالیت آن را داشته و به خوبی آن را مدیریت کند.
  • نرم افزار سی آر‌ام امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به همین دلیل هنگام خرید آن بهتر است راهنمای نرم‌افزار را چک کرده و با امکانات آشنا شوید. همچنین بهتر است اعتبار شرکت ارائه دهنده آن را نیز بسنجید.

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM را از کجا بخریم؟

شرکت ویپینگ معتبرترین شرکت ارائه دهنده نرم افزارهای مبتنی بر وید از جمله نرم افزار سی آر‌ام می‌باشد. نرم افزار مدیریت مشتری ویپینگ کاملاً خودکار و هوشمند بوده و با قرار گرفتن کنار مراکز ارتباط سازمان، فروش شما را چند برابر می‌کند. این نرم افزار امکانات و گزارشات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. از ویژگی‌های جالب توجه این نرم افزار قابلیت ثبت فاکتور و پیش فاکتور برای مشتریان، پیشنهادات فروش، دسترسی به تاریخ اطلاعات مشتری، امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار، سیستم پیش بینی فروش، قابلیت توسعه، پشتیبانی و سازگاری با انواع مرکز تلفن مبتنی بر ویپ می‌باشد. جهت خرید این نرم افزار از طریق لینک زیر وارد سایت ویپینگ شوید.

http://Voiping.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا