سامسونگ

انتشار تصاویر اس۲۲ اولترا و شباهت آن به سری نوت

به نظر می‌رسد که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس۲۲، بیش از آنچه تصور می‌شد، با شکل و شمایلی شبیه به مدل‌های سری گلکسی نوت عرضه خواهد شد.

ایوان بلاس، افشاگر معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند اخیرا تصاویر جدیدی را از گلکسی اس۲۲ منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی شباهت نزدیکی به مدل‌های نوت دارد و تنها در نام و عنوان با این خانواده، متفاوت است.

طبق این افشاگری، گلکسی اس ۲۲ به نمایشگری عریض و صفحه‌ای واید برای کار با قلم اس‌پن، محفظه ویژه قلم اس‌پن، طراحی فلت (صاف) قسمت‌های بالایی و پایینی بدنه و چیدمان دوربینی شبیه به آنچه در گلکسی اس۲۱ اولترا دیده‌ایم مجهز خواهد بود که آن را به طراحی مدل‌های گلکسی نوت نزدیک می‌کند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قلم هوشمند اس۲۲ اولترا، شباهت زیادی به قلم گلکسی نوت‌های سامسونگ دارد. این در حالی است که در مدل‌های گلکسی اس۲۱ و گلکسی زد فولد ۳، قلم اس‌پن به عنوان یک محصول جانبی در کنار این گوشی‌ها عرضه شد و هیچ محفظه مخصوصی برای قرارگیری این قلم روی بدنه گوشی‌ها تعبیه نشده بود.

به هر حال، زمان زیادی به رونمایی از خانواده گلکسی اس۲۲ سامسونگ باقی نمانده است. گفته می‌شود که قبل از معرفی این گوشی‌ها، سامسونگ از کهکشانی مقرون به‌صرفه خود به نام گلکسی S۲۲ FE نیز رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا