تکنولوژیویروس کرونا

رویداد CES ۲۰۲۲ یک روز زودتر به پایان می‌رسد

این تصمیم به منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان گرفته شده

انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) که مسئولیت برگزاری کنفرانس CES را برعهده دارد، اخیرا اعلام کرد که امسال و به منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، رویداد CES ۲۰۲۲ یک روز زودتر از موعد برنامه‌ریزی‌شده به پایان می‌رسد.

بر اساس این تصمیم که به عنوان «اقدام امنیتی اضافی» یاد شده، بزرگ‌ترین گردهمایی دنیای فناوری تحت عنوان CES در سال ۲۰۲۲ که قرار بود هشتم ژانویه به پایان برسد، در روز هفتم ژانویه به کار خود پایان خواهد داد.

گری شاپیرو، رئیس و مدیرعامل CTO طی بیانیه‌ای در این خصوص توضیح داد: به عنوان تاثیرگذارترین رویداد فناوری در جهان، CES بر تعهد خود مبنی بر فراهم کردن امکان حضور شرکت‌ها برای نمایش محصولاتشان و گفت‌وگو درباره ایده‌هایی که می‌توانند به بهتر شدن زندگی ما کمک کنند. پایبند است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما این رویداد را به سه روز کاهش می‌دهیم و اقدامات بهداشتی جامعی را برای ایمنی و حفظ سلامت تمامی‌شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ایم.

انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) نیز عنوان کرد که علی‌رغم اعلام برخی از شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله لنوو، بی‌ام‌و، ای‌تی‌اندتی. مرسدس بنز، ای‌ام‌دی و… مبنی بر عدم حضور فیزیکی در CES ۲۰۲۲، احتمالا حدود ۲۲۰۰ نفر به صورت حضوری در این رویداد بزرگ شرکت خواهند کرد.

این تصمیم از سوی CTO برای کم کردن زمان برگزاری این رویداد در حالی اعلام شد که در طی روزهای اخیر و دنبال افزایش شمار مبتلایان به سویه اومیکرون ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از لغو حضور فیزیکی در این مراسم و برگزاری کنفرانس‌های خود به صورت دیجیتال خبر داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا