تکنولوژیمایکروسافتویروس کرونا

مایکروسافت هم به جمع غایبان CES ۲۰۲۲ پیوست

به دنبال افزایش شمار مبتلایان به سویه جدید ویروس کرونا در جهان و به ویزه آمربکا، شرکت مایکروسافت نیز رسما کناره‌گیری خود را از حضور در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ شهر لاس وگاس اعلام کرد.

این تصمیم از سوی مایکروسافت در حالی اتخاذ شد که در طی روزهای اخیر، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به منظور حفظ سلامت و ایمنی کارکنان خود، انصرافشان از حضور فیزیکی در بزرگ‌ترین رویداد فناوری جهان را اعلام کردند.

سخنگوی مایکروسافت با صدور بیانیه‎‌ای در این خصوص عنوان کرد: پس از بررسی آخرین اطلاعات و داده‌های مرتبط با روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا، مایکروسافت تصمیم گرفته است که به صورت حضوری در رویداد CES ۲۰۲۲ شرکت نکند.

این شرکت اما قصد دارد تا مراسم رونمایی از آخرین محصولات و دستاوردهای مهندسان خود را به صورت مجازی برگزار کند. ردموندی‌ها همه‌ساله حضوری پررنگ را در این رویداد بزرگ فناوری جهان داشته و امسال نیز علی‌رغم انصراف از حضور فیزیکی، انتظار می‌رود که شاهد معرفی چند دستگاه سخت‌افزاری جدید از این سوی این شرکت باشیم.

تاکنون شرکت‌های لنوو، تی-موبایل، آمازون، متا، جنرال موتورز، اینتل، توییتر و گوگل از لغو حضور فیزیکی خود در CES ۲۰۲۲ خبر داده‌اند و دلیل این امر نیز نگرانی‌های از شیوع کرونا و ابتلای کارمندانشان به سویه جدید این ویروس عنوان شده است.

اما علی‌رغم کناره‌گیری بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری جهان، برگزارکنندگان CES همچنان اصرار به برگزاری فیزیکی این رویداد دارند و اعلام کردند که افراد شرکت‌کننده در صورت ارائه گواهی واکسیناسیون می‌توانند در این رویداد حضور یابند.

اخیرا سازمان Consumer Technology Association که سازماندهی این رویداد بزرگ را بر عهده دارد، اعلام کرد که تاکنون ۲۴ شرکت از حضور فیزیکی در CES ۲۰۲۲ اعلام کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا