تکنولوژی

گوشی تاشوی هواوی «پی۵۰ پاکت» مجهز به نمایشگر اکسترنال دایره‌‌ای معرفی شد

هواوی ساعاتی پیش از جدیدترین گوشی تاشوی خود به نام پی ۵۰ پاکت – P۵۰ Pocket- رونمایی کرد. محصولی که از یک نمایشگر اکسترنال دایره‌ای یک اینچی برای دسترسی سریع به اعلان‌ها و ویجت‌ها بهره می‌برد و وقتی به صورت کامل باز شود، یک نمایشگر ۶.۹ اینچی را برای کار با دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به گفته هواوی، صفحه نمایش OLED این گوشی از نسبت ابعاد ۲۱:۹ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و ضخامت بدنه آن نیز به ۷.۲ میلیمتر می‌رسد. توان پردازشی پی۵۰ پاکت را چیست اسنپدراگون ۸۸.۴جی به دوش کشد و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های گوشی تزریق می‌کند.

پی۵۰ پاکت با آرایشی از سه دوربین مجهز شده که یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سوپر اسپکترام را در خود جای داده است. به گفته هواوی، لنز سوپر اسپکترام قادر به ثبت طیف رنگ بیشتری است.

همچنین در قسمت جلویی و نمایشگر اصلی دستگاه از دوربین سلفی ‍Punch-hole استفاده شده که البته به گفته هواوی، کاربران می‌توانند به لطف طراحی تاشوی گوشی، از دوربین اصلی گوشی برای ثبت سلفی‌های بهتر و با کیفیت‌تر استفاده کنند. در این حالت، نمایشگر اکسترنال دستگاه نیز نقش یک ویوفایندر را ایفا خواهد کرد.

در خصوص این نمایشگر اکسترنال نیز باید گفت که علاوه بر نمایش زمان، قادر به ارائه اعلان‌های مختلف و ویجت‌هاست و حتی امکان کنترل موزیک در حال پخش و یا نمایش جهت‌ها در مسیریابی را نیز فراهم می‌کند.

پی۵۰ پاکت

از جمله ویژگی‌های بارز این گوشی، استفاده از یک طراحی جدید لولا در آن است که پس از تا شدن، هیچ فضای خالی را میان نمایشگرها برجای نمی‌گذارد. این در حالی است که در برخی گوشی‌های تاشوی مشابه همانند گلکسی زد فلیپ۳ سامسونگ، یک فضای خالی بسیار کم قابل رویت است.

پی۵۰ پاکت

این گوشی همچنین از قابلیت فیس آنلاک برای بازگشایی قفل دستگاه از طریق اسکن چهره بهره می‌برد و در کنار آن، حسگر اثر انگشت نیز در قسمت کناری بدنه تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نرم‌افزار هارمونی اواس و وزن ۱۹۰ گرمی‌اشاره کرد.

عرضه نسخه استاندارد پی۵۰ پاکت که به رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده، با قیمت تقریبی ۱۴۰۰ دلار در چین آغاز شده و نسخه قوی‌تر نیز که از رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد، با قیمت ۱۷۰۰ دلار به دست خریداران خواهد رسید. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه استاندارد این گوشی را در رنگ‌های مشکی و سفید و نسخه قوی‌تر را از میان رنگ‌های رنگ‌های نقره‌ای و طلایی انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا