تکنولوژیخودرو

طرح آزمایشی فورد برای تحویل مواد غذایی با خودروهای خودران

شرکت فورد اخیرا برنامه‌ای آزمایشی و شش ماهه را به منظور ارائه خدمات تحویل مواد غذایی به واسطه خودروهای خودران خود به ساکنان منطقه‌ای در ایالت دیترویت آغاز کرده است.

به گفته فورد، این خدمات به صورت رایگان به ساکنان منطقه Rio Vista Detroit Co-Op Apartments که دسترسی آسانی به فروشگاه‌ها ندارند، ارائه خواهد شد. در این طرح از خودروهای خودران فورد که با سرعت پایینی حرکت می‌کنند، استفاده خواهد شد.

به گفته فورد، یک راننده برای امنیت بیشتر، این خودروهای خودران را همراهی خواهد کرد و یک تیم نیز از راه دور، کنترل و هدایت خودرو را برعهده خواهند داشت. همچنین مسیر حرکت از فروشگاه‌ها تا منطقه هدف نیز ثابت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، شرکت Argo که به عنوان شریک فورد در توسعه خودروهای خودران فعالیت دارد، در این پروژه نقشی ندارد و تمامی‌بخش‌های این طرح توسط تیم داخلی فورد و همچنین مهندسان Signal AI که از زیرمجموعه‌های این شرکت محسوب می‌شود، مدیریت خواهد شد.

هدف فورد از اجرای این طرح آزمایشی، پی بردن به روش‌هایی برای ارائه مطلوب خدمات تحویل کالا در آینده عنوان شده تا از این طریق بتوان چنین خدماتی را به افرادی که در مناطق کمتر برخوردار و با امکانات محدود زندگی می‌کنند، ارائه داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا