تکنولوژیموبایل

انتشار تصاویری که طراحی مدل‌های شیائومی ۱۲ را فاش می‌کنند

اخیرا تصاویر جدیدی از کیس‌های متعلق به گوشی‌های جدید سری شیائومی ۱۲ به بیرون درز کرده که نمایی از طراحی بدنه پشتی این گوشی‌ها را فاش می‌کند.

در این تصاویر، کیس‌های متعلق به گوشی‌های شیائومی ۱۲.۱۲ پرو و ۱۲ اولترا مشاهده می‌شوند که بریدگی دوربین هر کدام از مدل‌ها به وضوح قابل رویت است. با نگاهی به این تصاویر می‌توان گفت که چیدمان دوربین مدل‌های شیائومی۱۲ و ۱۲ پرو با اطلاعاتی که پیشتر از این دو گوشی منتشر شد، مطابقت دارد به طوری که یک بریدگی برای لنز ۵۰ مگاپیکسلی و دو بریدگی دیگر برای دو لنز کوچک‌تر استفاده خواهد شد.

اما کیس متعلق به شیائومی ۱۲ اولترا از چیدمانی دوربین متفاوت و جالب حکایت دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک بریدگی دایره‌ای بزرگ در قسمت میانی بدنه تعبیه شده که با هشت بریدگی کوچک‌تر احاطه شده است.

از شواهد برمی‌آید که حداقل پنج بریدگی برای دوربین استفاده خواهند شد. اگرچه این طراحی ما را به یاد گوشی‌های میت ۴۰ و سری آنر مجیک ۳ می‌اندازد، اما هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این دوربین در دست نیست و باید چشم به راه خبرهای بعدی در روزهای پیش رو بود.

از جمله مشخصاتی که برای شیائومی ۱۲ پیش‌بینی شده، می‌توان به برخورداری از نمایشگری به رزولوشن ۲K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، اسپیکر دوگانه و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا