ایرانشبکه‌های اجتماعی

زارع‌پور عضو ۹ شبکه‌ اجتماعی شد

توییتر و تلگرام، همچنان مطرود وزیر ارتباطات

امروز روابط عمومی وزارت ارتباطات از آغاز به کار صفحات رسمی عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی خبر داد. این درحالی است که پیشتر زارع‌پور تمایل چندانی به فعالیت در شبکه های اجتماعی از خود نشان نداده بود و از مردم خواسته بود برای ارتباط با وی از پیامک استفاده کنند.

جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی از ایجاد صفحات رسمی عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی خبر داد.

عضویت وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی
عضویت وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی

طبق اعلام روابط عمومی این وزارتخانه، وزیر ارتباطات عضو شبکه‌های داخلی و خارجی از جمله آی گپ، ایتا، بله، روبیکا، سروش، گپ، روبینو، لینکدین و اینستاگرام است و با شناسه کاربری EisaZarepour فعالیت می‌کند و با مردم در ارتباط خواهد بود.

برخلاف عمده سیاستمداران، وی در پلتفرم هایی مانند توییتر و تلگرام عضویت ندارد. پیشتر زارع پور عضویت در شبکه های اجتماعی مسدود شده را خط قرمز خود خوانده و تاکید کرده بود زمانی در این شبکه ها عضو خواهد شد که مردم نیز بتوانند بدون محدودیت در آنها عضو شوند. وی در بخش دیگری از صحبت های پیشین خود اظهار کرده بود که در جایگاه وزیر وقتی برای کامنت خواندن و کامنت جواب دادن ندارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا