تکنولوژیموبایل

گوشی تاشو اوپو Find N در راه است + ویدیو

پس از گذشت تقریبا سه سال از معرفی نمونه اولیه نخستین گوشی تاشوی اوپو، این شرکت چینی ساعاتی پیش با انتشار تیزری رسمی، از معرفی این محصول که با نام Find N شناخته می‌شود در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) خبر داد.

این گوشی تاشو که قرار است در قامت یک پرچمدار و مجهز به مشخصات فنی رده‌بالا عرضه شود، از لحاظ ظاهری شبیه به گوشی‌های سری گلکسی فولد سامسونگ است و به گفته اوپو، نتیجه تلاش چهارساله مهندسان این شرکت و تولید شش نمونه اولیه است.

اوپو در این تیزر اعلام کرد که Find N در رویداد اختصاصی این شرکت تحت عنوان Oppo Inno Day در تاریخ ۱۵ دسامبر برای علاقه‌مندان معرفی خواهد شد. اما متاسفانه هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات پردازنده، نمایشگر و دیگر جزییات این محصول ارائه نشده است.

اما این ویدیو، گوشی تاشوی زیبایی را نشان می‌دهد که بسیار خوش‌دست بوده و کاربر می‌تواند به راحتی در حالت‌های باز و بسته، با آن کار کند. این شرکت همچنین بر مقاومت بالای صفحه نمایش این گوشی تاکید و اعلام کرد که مشکلاتی همچون مشاهده چین و چروک ناشی از تا شدن روی نمایشگر، مشاهده نخواهد شد.

در حال حاضر، سامسونگ یکی از پیشتازان بازار گوشی‌های تاشوست و تاکنون چند مدل فلیپ و فولد را روانه بازار کرده است. اگرچه گوشی‌های فعلی سامسونگ از عملکرد و کارایی بالایی به نسبت نسخه‌های قبلی آن برخوردارند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که گلکسی فولد ۳ همچنان نیاز به ارتقا و به‌روزرسانی دارد.

اوپو اما برخلاف سامسونگ، عجله‌ای در عرضه اولین گوشی تاشوی خود نداشته و سعی کرده تا قبل از تولید محصول نهایی، تمامی‌عیب‌های احتمالی آن را برطرف کند و نسخه‌ای کامل را به دست مشتریان خود برساند.

طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت اوپو به همراه Find N از چند محصول و دستاورد دیگر مهندسان خود نیز رونمایی خواهد کرد که از جمله آنها می‌توان به عینک هوشمند و همچنین واحد پردازشی عصبی (NPU) پیشرفته اشاره کرد.

گفته می‌شود که این عینک جدید، نسخه ارتقایافته‌ای از عینک اوپو AR Glass ۲۰۲۱ خواهد بود که از پنل اولد ۰.۷۱ اینچی با قابلیت اتصال به گوشی اندروید از طریق کابل بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا