تکنولوژی

فهرست محبوب‌ترین ایموجی‌ها در سال ۲۰۲۱ منتشر شد

کنسرسیوم یونیکد که مسئولیت طراحی و عرضه ایموجی‌ها را برعهده دارد، اخیرا فهرستی از ۱۰ ایموجی محبوب در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، ایموجی چهره خندان با اشک شوق توانست به عنوان پرکاربردترین ایموجی در میان کاربران جهان لقب گیرد. به گفته این نهاد، ایموجی مذکور به تنهایی بیش از ۵ درصد از مجموع استفاده از تمامی‌ ایموجی‌ها توسط کاربران را به خود اختصاص داد.

به دنبال آن، ایموجی قلب قرمز را می‌بینیم که در جایگاه دوم قرار گرفته است. این ایموجی همواره در میان رده‌های بالای فهرست محبوب‌ترین‌های کنسرسیوم یونیکد جای می‌گیرد. پس از آن نیز ایموجی از شدت خنده روی زمین غلتیدن توانست به عنوان سومین ایموجی پرکاربرد و محبوب نزد کاربران لقب گیرد.

جایگاه‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب به ایموجی‌های لایک (بالا آوردن انگشت شست دست) و گریه شدید اختصاص یافت. در این فهرست، ایموجی‌های فشردن دو دست به هم، چهره در حال ارسال بوسه، چهره با قلبؤ چهره با چم‌های قلبی و چهره خندان رده‌های بعدی پرکاربردترین‌های سال ۲۰۲۱ را از آن خود کردند.

این اطلاعات نشان می‌دهد که تغییر زیادی در میان ایموجی‌های پرکاربرد در طی ماه‌های اخیر به وجود نیامده است. در آخرین فهرست ارائه شده از محبوب‌ترین ایموجی‌ها توسط این کنسرسیوم در سال ۲۰۱۹، ایموجی‌های چهره خندان با اشک شوق و قلب قرمز توانستند همانند امسال، جایگاه اولی و دومی‌را تصاحب کنند.

البته در مقایسه با فهرست ساال ۲۰۱۹، ایموجی‌های جدیدی نیز به این لیست اضافه شدند که از جمله آنها می‌توان به ایموجی‌های لایک و چهره با قلب اشاره کرد. کنسرسیوم یونیکد امسال علاوه بر انتشار فهرست پرکاربردترین‌ها، ایموجی‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف فهرست کرد که این دسته‌بندی‌ها شامل نمادها، حیوانات، مسافرت، اشیا، میوه و… می‌شوند و در وب‌سایت این نهاد قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا