استارتاپایران

خطوط تلفن بیش از هشت هزار مشترک «دفتر شما» قطع شد

خط تلفن هزاران کسب و کار ایرانی که مشترک دفتر کار مجازی «دفتر شما» هستند از صبح چهارشنبه با اختلال مواجه شده است.

این اختلال که از صبح چهارشنبه ۲۶ آبان و در ابتدا روی خطوط پنج رقمی و ۶ رقمی «دفتر شما» آغاز شد، با کاهش شدید پهنای باند مشترکین دفترشما در اوایل هفته ابعاد بزرگتری به خود گرفت و در حال حاضر بیش از هشت هزار کسب و کار ایرانی برای برقراری تماس با مشکل جدی روبرو هستند.

گفته می‌شود این ایجاد اختلال بدون اطلاع قبلی و از سوی نهادهای ذی‌ربط صورت گرفته است. پیش از این نیز در سال‌های گذشته چند بار خطوط دفتر مجازی از سوی این نهادها به صورت ناگهانی و برای چند روز قطع شده بود که سبب بروز خسارت زیادی به کسب و کارها شده بود.

اکنون هم با توجه به همزمانی این قطعی با روزهای آخر ماه و نزدیک به مناسبت‌های یلدا، جمعه سیاه و…بسیاری از مشتریان دفترشما برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود به مشکل خورده‌اند و دچار زیان مضاعف شده‌اند.

با وجود گذشت ۵ روز از این اختلال هنوز شرکت مخابرات بیانیه‌ای رسمی در این خصوص منتشر نکرده است و حتی تلفن‌های خود این شرکت نیز از روز جمعه قطع شده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. واقعا این اتفاق اتفاق بدی‌ست و به‌شدت ناراحت‌کننده‌ست! اونم وقتی ۸۰۰۰ تا مشترک فعال لحظه به لحظه به خط‌شان نیاز دارند. امیدوارم مخابرات خیلی زودتر مشکل را رفع کنه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا