اپلپوشیدنی هوشمندچگونه

نحوه تمیز کردن اپل ایرپادز + ویدیو

امروزه ایرپادزهای اپل جزو پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار محسوب ‌می‌شوند و از محبوبیت بالایی نزد کاربران آیفون برخوردارند. اما این محصول نیز همانند دیگر دستگاه‌هایی که مدام مورد استفاده قرا ‌می‌گیرند، در معرض آلودگی قرار دارند که ‌می‌بایست هر چند وقت یکبار تمیز شوند.

علاوه بر جرم داخل گوش که ممکن است خروجی صدای ایرپادزها را مسدود کند، افتادن ایرپادز زیر صندلی ماشین و یا میز محل کار نیز ‌می‌تواند میکروب‌ها و جرم‌های زیادی را به بدنه آن اضافه کند. خوشبختانه، تمیز کردن ایرپادز کار سختی نیست و ‌می‌توان به راحتی این میکروب‌ها و جرم‌ها را پاک کرد.

برای این کار، به یک تکه پارچه تمیز، مقداری آب و یک وسیله نوک تیز همانند خلال دندان نیاز دارید. البته در مواردی هم ممکن است به مقداری الکل برای پاک کردن لکه‌ها و جرم‌هایی که به راحتی پاک ن‌می‌شوند، نیاز داشته باشید.

بهترین روش برای تمیز کردن ایرپادز

ابتدا با یک پارچه بدون پرز که با اندکی آب، مرطوب شده، بدنه ایرپادز را تمیز کنید. مراقب باشید که از هیچیک از ورودی‌های روی ایرپادز، آبی وارد دستگاه نشود. سپس آن را به طور کامل خشک کنید.

برای خارج کردن جرم‌های گوش از دهانه ایرپادز نیز باید از یک وسیله نوک‌تیز کمک بگیرید و به آرا‌می‌ و با دقت، جرم‌ها را خارج کنید. مراقب باشید که این ابزار نوک تیز، آسیبی به خروچی بلندگو و حتی خودتان وارد نکند.

دارندگان ایرپادز پرو نیز ‌می‌توانند سری‌های سیلیکونی این محصول را جدا کرده و آن‌ها را در آب بشویند. دقت کنید که نباید هیچگونه مایع پاک‌کننده و یا صابون را به آب اضافه کرد. پس از شست‌وشو، سری‌ها را از آب بیرون آورده و با یک پارچه بدون پرز کاملا خشک کنید و به ایرپادز پرو وصل کنید.

برای خارج کردن سری ایرپادز پرو نیز باید قسمت پایینی سری را که به ایرپادز پرو وصل است، محکم به بیرون بکشید. برای اتصال مجدد نیز نوک آن را که به صورت بیضی‌شکل است، روی ورودی ایرپادز پرو قرار دهید و سپس فشار دهید.

نحوه تمیز کردن کیس ایرپادز

برای لکه‌های سختی که روی کیس ایرپادز برجای مانده، ‌می‌توانید از مقداری الکل استفاده کنید. اما حتما بعد از استفاده از الکل، باید سریع آن قسمت را خشک کنید. همچنین مراقب درگاه شارژ باشید که رطوبتی وارد آن نشود. برای پاک کردن جرم‌ها از روی درگاه شارژ نیز ‌می‌توانید از یک برس نرم استفاده کنید.

برای تمیز کردن داخل کیس نیز ‌می‌توانید از یک برس موی نرم یا یک مسواک نرم استفاده کنید. از این طریق، ‌می‌توانید گردوخاک و یا موهای زائد داخل کیس را خارج کنید.

منبع
Businessinsider

نوشته های مشابه

‫150 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا