استارتاپایران

رونمایی از رویداد جدید صنعت پرداخت؛ فون‌پی وارد صنعت خرده‌فروشی شد 

«فون‌پی» و «فروشگاه رفاه» قرارداد مشارکت امضا کردند

مدیرعامل فون‌پی از آغاز همکاری این مجموعه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خبر داد و گفت: «قرار است فون‌پی مجموعه تجربیات خود در حوزه فناوری‌های مالی را برای ارائه خدمات گسترده به مشتریان رفاه عرضه کند.»

مهدی برخورداری فیروزآبادی اعلام کرد خدمات فون‌پی در این حوزه فراتر از خدمات پرداخت خرد است و فون‌پی می‌خواهد افق جدید و روشنی را با توسعه زیرساخت‌های فناور‌محور و نوآوری در صنعت خرده‌فروشی ترسیم کند.

اما ماجرای قرارداد فون‌پی و مجموعه فروشگاه‌های رفاه چیست؟

برخورداری در این خصوص گفت: فون‌پی طی یک مذاکره یک ساله با مجموعه فروشگاه‌های رفاه، اهدافی را برای بهبود ارائه خدمات در حوزه پرداخت در فروشگاه‌های رفاه و ورود به عرصه نوآوری در صنعت خرده‌فروشی تعیین کرد و در یک بازه زمانی شش ماهه توانست با همکاری این مجموعه، بخش مهمی از این تعهدات را در فاز اول اجرا کند.

مدیرعامل فون‌پی تاکید کرد نهایتا بعد از پیگیری موفق تعهدات بین دو شرکت، فون‌پی قرارداد مشارکت و همکاری استراتژیک بلندمدتی با رفاه امضا کرده که یکی از اهداف آن تبدیل فون‌پی به بازوی نوآوری و پرداخت مجموعه فروشگاه‌های رفاه است. اما آنگونه که برخورداری تاکید می‌کند این قرارداد استراتژیک به ارائه کارت خرید و صرفاً حوزه پرداخت محدود نمی‌شود و این موارد تنها بخش کوچکی از خدمات و مجموعه اهدافی است که در نظر گرفته شده است.

همچنین مدیرعامل فون‌پی اعلام کرد که فون‌پی قرار است در این همکاری از زیرساخت‌ها و تجربه انباشته خود در حوزه پرداخت استفاده کند تا هم ارزش پایداری در صنعت خرده‌فروشی ایجاد کند و هم به افزایش قدرت خرید مردم از فروشگاه‌های رفاه کمک کند.

قرارداد همکاری فون‌پی و رفاه
قرارداد همکاری فون‌پی و رفاه

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم قرارداد مشارکت مجموعه خود با فون‌پی را نقطه عطفی توصیف کرد که می‌تواند تغییرات جدی و مهمی در حوزه پرداخت ایجاد کند. رسول محمدی گفت: در حال تقویت زیرساخت‌های خود هستیم و امیدواریم با همکاری فون‌پی بتوانیم موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

اسلامی، ‌مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه هم با اشاره به این رویداد گفت: نگاه ما به حوزه پرداخت نگاه متفاوتی است، این قرارداد مانند شمعی در تاریکی این شرایط اقتصادی می‌تواند امیدوارکننده باشد. او تاکید کرد: ما امیدواریم این نوع نگاه مجموعه رفاه برای راحتی مشتریان خود در عملیات پرداخت، الهام‌بخش مجموعه‌های دیگر باشد و بستری فراهم شود تا خدمات پایه، راحت‌تر، بیشتر و متفاوت‌تری برای مشتریان اتفاق بیفتد.

گفتنی است که شرکت راهکارهای همراه سارینا با نام تجاری فون‌پی از سال 96 فعالیت خود را در حوزه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی آغاز کرد و توانست یکی از شرکت‌های فعال این حوزه باشد.

از سال 98، فون‌پی تلاش کرد مدل کسب‌وکار خود را توسعه داده و تمرکز خود را بر موضوعات کلان‌ حوزه پرداخت معطوف کند.

این شرکت حالا با توسعه مدل کسب‌وکار خود در تلاش است که وارد صنعت خرده‌فروشی شود و زیرساخت‌های فناور‌محور و نوآوری در صنعت خرده‌فروشی را ایجاد کند.

مراسم امضای قرارداد بین فون‌پی و رفاه،
مراسم امضای قرارداد بین فون‌پی و رفاه،

مراسم امضای قرارداد بین فون‌پی و رفاه، با حضور رسول محمدی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و دیگر مدیران ارشد این مجموعه و همچنین حسین اسلامی‌، مدیر هلدینگ فناوری نگاه و مهدی برخورداری فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت فون‌پی، ابراهیم سوادی نژاد و سعید عربلو، نماینده شرکت مدیریت ثروت ستارگان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا