تکنولوژیموبایل

وان‌پلاس نورد N20 5G با ظاهری شبیه به آیفون 13 عرضه می‌شود

سال گذشته بود که وان‌پلاس از گوشی نورد N10 5G رونمایی کرد. محصولی که از قابلیت ها و مشخصاتی پیشرفته اما قیمتی مناسب بهره می برد و حتی با قیمتی کمتری از گوشی مقرون به‌صرفه وان‌پلاس نورد عرضه شد.

حال شواهد حاکی از آن است که نسل جدید این گوشی با نام نورد N20 5G در راه است. در همین رابطه، اخیرا تصاویری توسط اکانت افشاگر OnLeaks در توییتر منتشر شده که گفته می شود متعلق به این محصول مقرون به‌صرفه شرکت وان‌پلاس است.

با استناد به این تصاویر، می توان گفت که نورد N20 5G از نمایشگری صاف یا همان فلت با لبه های منحنی بهره می برد که ظاهری جعبه‌ای و تقریبا شبیه به گوشی آیفون ۱۳ اپل را برای این گوشی به ارمغان می آورد.

این تغییر، نورد N20 5G را به محصولی متفاوت و متمایز با مدل سال قبل تبدیل می کند. وان‌پلاس با این طراحی جدید، این سوال را در ذهن علاقه‌مندان به وجود آورده که آیا از این طراحی در دیگر گوشی های جدید این شرکت نیز استفاده خواهد شد یا خیر.

جدای از طراحی نمایشگر، در قسمت پشتی بدنه نیز شاهد به‌کارگیری دوربینی سه‌گانه خواهیم بود که با چیدمانی نسبتا متفاوت در قیاس با مدل قبلی این شرکت در کنار هم جای گرفته‌اند. با این حال، اثری از حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی بدنه دستگاه مشاهده نمی شود و این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس، این حسگر را به دل نمایشگر منتقل کرده باشد.

خوشبختانه، ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون حذف نشده و بریدگی بالای نمایشگر نیز برای دوربین سلفی با نسل قبلی این گوشی، تغییری نکرده است. در خصوص ابعاد نیز باید گفت که نورد N20 5G با بدنه‌ای به ابعاد ۱۵۹.۸ در ۷۳.۱ میلیمتری و ضخامت ۷.۷ میلیمتری عرضه خواهد شد.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا