بازیمایکروسافت

نسخه‌ گوچی ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۱۰ هزار دلار فروخته می‌شود

مایکروسافت و برند معروف گوچی (Gucci) در یک همکاری مشترک، اقدام به تولید نسخه‌ای خاص و گران‌قیمت از کنسول ایکس باکس سری ایکس کرده‌اند که قرار است طی چند روز آینده و در تعداد محدود عرضه شود.

درطراحی این نسخه از کنسول ایکس باکس سری ایکس از الگوی دو حرف G استفاده شده و طبق آنچه در وب‌سایت گوچی آمده، این محصول با قیمت باورنکردنی ۱۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

کاربرانی که توان پرداخت این ۱۰ هزار دلار را داشته باشند، به همراه این کنسول، دو کنترلر ایکس باکس با طرح گوچی، یک سرویس اشتراک ایکس باکس گیم آلتیمت و یک کیف مخصوص با برند ایکس باکس برای جای دادن کنسول و کنترلرها در آن را دریافت خواهند کرد.

به گفته گوچی، تنها ۱۰۰ نسخه از این مدل لوکس از ایکس باکس سری ایکس تولید شده و قرار است ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) قابل خرید خواهد بود.

ایکس باکس گوچی، جدیدترین محصول این برند محبوب در زمینه گیمینگ محسوب می‌شود. این شرکت پیشتر نیز سابقه تولید کتانی‌هایی تحت عنوان The Gucci Virtual ۲۵ را نیز در کارنامه دارد که برای استفاده در دنیای واقعیت افزوده طراحی شده است.

البته گوچی تنها شرکتی نیست که در این حوزه ورود کرده؛ پیش از آن نیز شرکت‌هایی همچون لویی ویتون و Balenciaga با توسعه‌دهندگان بازی‌های محبوب League of Legends و فورت‌نایت همکاری داشتند.

نسخه‌ گوچی ایکس باکس سری ایکس با قیمت 10 هزار دلار تولید شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا