اپلپوشیدنی هوشمند

ایرباد ۲۰۰ دلاری «فیت پرو» شرکت بیتس رونمایی شد

شرکت بیتس (Beats) ساعاتی پیش از جدیدترین ایرباد وایرلس خود تحت عنوان فیت پرو رونمایی کرد. محصولی که قرار است با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

این محصول از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد و از لحاظ دسته‌بندی، بین مدل‌های استودیو بادز که اوایل امسال معرفی شد و پاوربیتس پرو قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات این ایرباد می‌توان به برخورداری از استاندارد IPX4 اشاره کرد که از مقاومت بدنه در برابر آب و تعریق حکایت دارد.

بارزترین ویژگی فیت پرو طراحی نوک آن است که همانند یک بال طراحی شده و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. بیتس اعلام کرده که تحقیقات زیادی به منظور استفاده از موادی باکیفیت و همچنین رسیدن به انعطاف‌پذیری بالا برای این محصول انجام شده است. طراحی این ایرباد به گونه‌ای است که به راحتی در گوش، فیت می‌شود و در حین حرکت یا ورزش از گوش جدا نمی‌شود.

در خصوص طول عمر باتری دستگاه نیز باید گفت که فیت پرو قادر است با یک بار شارژ، تا هفت ساعت به طور مداوم، موزیک پخش کند. این مدت زمان در صورت استفاده از کیس شارژر به ۳۰ ساعت خواهد رسید.

برخلاف استودیو بادز که فاقد پردازنده اختصاصی اپل بودند، فیت پرو به تراشه H۱ مجهز شده و از تمامی‌قابلیت‌هایی پیشرفته همانند جفت‌شدن یک مرحله‌ای، همگام‌سازی خودکار در دستگاه‌های آی‌کلاد، سوییچ خودکار بین محصولات اپل و… بهره می‌برد.

همچنین ایرباد جدید بیتس از قابلیت ردیابی سر برای فناوری صوتی Spatial Audio و حسگر تشخیص پوست نیز که اخیرا به همراه نسل سوم ایرپادز معرفی شد، پشتیبانی می‌کند.

عملکرد فناوری حذف نویز فیت پرو شبیه به آن چیزی است که در ایرپادز پرو دیده‌ایم؛ بنابراین، از کارایی بالایی در حذف صداهای مزاحم اطراف برخوردار است. در هنگام غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز و حالت شفافیت، در این ایرباد همچنان قابلیت صوتی Adaptive EQ برای بهینه‌سازی عملکرد صوتی دستگاه فعال خواهد بود.

ایرباد بیتس فیترو در چهار رنگ مشکی، سفید، خاکستری و بنفش یا صورتی عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش این محصول از ساعاتی پیش آغاز شده و مدل‌های خریداری شده از ۵ نوامبر به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

ایرباد 200 دلاری «فیت پرو» شرکت بیتس رونمایی شد

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا