سونیگجت

سونی از ایرباد ۱۰۰ دلاری WF-C500 رونمایی کرد

سونی که در طی سال‌های اخیر، چندین مدل ایرباد وایرلس پیشرفته و البته گران‌قیمت را وارد بازار کرده، اخیرا با رونمایی از ایرباد وایرلس ۱۰۰ دلاری WF-C500، گزینه‌ای ارزان‌قیمت را پیش روی طرفداران برند خود قرار داد.

تا پیش از این، ایرباد WF-XB700 با قیمت ۱۳۰ دلار به عنوان ارزان‌ترین ایرباد سونی شناخته می‌شد. حال این شرکت ژاپنی با عرضه WF-C500، قصد دارد تا رقبایی همچون جبرا و محصولاتی همانند Elite ۳ این شرکت را که در همین محدوده قیمتی به فروش می‌رسند، به چالش بکشد.

البته سونی در کنار این محصول، از یک هدفون وایرلس جدید به نام WH-XB910N نیز پرده برداشت که از فناوری حذف نویز بهره می‌برد و قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار وارد بازار شود. به گفته سونی، فروش هر دو مدل آغاز شده و کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت سونی، آمازون و بست‌بای نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

در خصوص ایرباد ارزان‌قیمت سونی یعنی WF-C500 باید گفت که خبری از قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون حذف نویز، حالت شفافیت، شارژ وایرلس و برخورداری از گوگل اسیستنت و الکسا در این محصول نیست اما از اپلیکیشن Headphones سونی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت موتور ارتقای صوتی دیجیتال (DSEE) سونی بهره می‌برد.

خوشبختانه مهندسان سونی در طراحی این محصول، بسیار هوشمندانه عمل کردند و برخلاف اکثر مدل‌های ارزان‌قیمت، WF-C500 با ابعادی کوچک و به اصطلاح جمع‌وجور طراحی شده و راحت‌تر در گوش فیت می‌شود.

باتری این ایرباد نیز قادر است با یک بار شارژ، تا ۱۰ ساعت دوام بیاورد که در نوع خود قابل توجه است. گفتنی است این مدت زمان در حین استفاه از کیس شارژ، به ۲۰ ساعت افزایش خواهد یافت. همچنین با یک شارژ ۱۰ دقیقه‌ای می‌توان تا یک ساعت از آن استفاده کرد و به موزیک‌های موردعلاقه گوشی داد.

 

این ایرباد از استاندارد IPX4 نیز بهره می‌برد که از مقاومت آن در برابر نفوذ آب حکایت دارد. چند دکمه فیزیکی نیز روی بدنه ایرباد طراحی شده که امکان کنترل صدا، پخش یا توقف موزیک، انتخاب موزیک بعدی و دسترسی به تماس صوتی را برای کاربر فراهم می‌کند. عملکرد این دکمه‌ها ثابت هستند و از طریق اپلیکیشن سونی قابل شخصی‌سازی نیستند.

از دیگر قابلیت‌های این ایرباد می‌توان به استفاده از ایربادها به صورت تکی و راه‌اندازی سریع برای کاربران اندروید به لطف فناوری Fast Pair گوگل اشاره کرد. به گفته سونی WF-C500 در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد.

سونی از ایرباد 100 دلاری WF-C500 رونمایی کرد

محصول جدید دیگری که توسط سونی معرفی شد، هدفون WH-XB910N است که از لحاظ قیمتی، بین مدل‌های ۳۵۰ دلاری WH-1000XM4 و ۱۸۰ دلاری WH-CH710N جای می‌گیرد. این هدفون از قابلیت حذف نویز ارتقایافته بهره می‌برد که به گفته سونی، از سنسورهای نویز دوگانه به جای یک سنسور استفاده می‌کند.

طول عمر باتری این هدفون نیز برابر با ۳۰ ساعت (حین استفاده از حذف نویز) عنوان شده است. به گفته سونی، فناوری شارژ سریع به کاررفته در این هدفون، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، بتوانند به مدت ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه از هدفون استفاده کنند.

دستیارهای صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت در این هدفون تعبیه شده و از قابلیت اتصال همزمان بلوتوثی به دو دستگاه مجزا نیز پشتیبانی می‌کند. هدفون WH-XB910N سونی در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

سونی از ایرباد 100 دلاری WF-C500 رونمایی کرد

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا