اپل

اپل از اشتراک Voice Plan برای اپل موزیک رونمایی کرد

رویداد اخیر اپل تنها به معرفی مک بوک پروها و ایرپاد جدید محدود نشد و این شرکت از یک طرح اشتراک جدید برای اپل موزیک تحت عنوان Voice Plan با هزینه اشتراک ماهانه 4.99 دلار نیز پرده برداشت.

به گفته اپل، مشترکان این طرح ‌می‌توانند از طریق دستیار صوتی سیری به تما‌می‌محتوای اپل موزیک در دستگاه‌‌های اپل دسترسی داشته باشند. این سرویس از اواخر پاییز امسال و برای کاربرانی از 17 کشور جهان قابل دسترس خواهد بود.

الیور شوسر، نایب رئیس اپل در بخش اپل موزیک و بیتس در جریان این کنفرانس اعلام کرد که اپل موزیک و سیری، همکاری طبیعی و نزدیکی با یکدیگر دارند و ارتباط خوبی میان این دو سرویس وجود دارد.

همچنین به گفته اپل، کاربرانی که هنوز جزو مشترکان اپل موزیک نشده‌اند هم ‌می‌توانند به صورت رایگان ثبت‌نام کرده و از طرح Voice Plan به طور آزمایشی به مدت یک هفته استفاده کنند.

برای خرید و استفاده از این طرح، کاربران ‌می‌بایست عبارت Hey Siri, start my Apple Music Voice trial را به دستیار صوتی سیری بگویند. همچنین ‌می‌توان از طریق اپلیکیشن اپل موزیک نیز در این طرح، ثبت‌نام کرد.

پس از مشترک شدن، کاربران ‌می‌توانند درخواست پخش موزیک را در تما‌می‌دستگاه‌‌های مجهز به سیری از قبیل هوم‌پاد مینی، ایرپاد، آیفون و یا در حین استفاده از CarPlay داشته باشند. همچنین مشترکان طرح Voice Plan به صدها ایستگاه جدید، پلی‌لیست‌‌های مختلف و قابلیت‌‌هایی همچون رد شدن نامحدود از آهنگ‌‌ها نیز دسترسی خواهند داشت.

به نظر ‌می‌رسد که این طرح، پاسخی از سوی اپل به طرح Echo آمازون موزیک که پیشتر و با قیمت 3.99 دلار عرضه شد. طرحی که به مشترکانش اجازه ‌می‌داد تا از طریق دستگاه‌‌های اکو و یا فایر تی‌وی آمازون و دستیار صوتی الکسا، به موزیک‌‌های دلخواه دسترسی پیدا کنند.

همچنین برای کاربران Voice Plan، پیشنهاداتی مبتنی بر تجربیات و علاقه‌مندی‌‌های آنان ارائه خواهد شد. بخشی اختصاصی نیز تحت عنوان Just Ask Siri وجود دارد که راهکارهایی را برای نحوه بهینه‌سازی سیری برای اپل موزیک ارائه ‌می‌دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا