اپل

نسل سوم ایرپاد اپل با قیمت ۱۷۹ دلار معرفی شد

شرکت اپل ساعاتی پیش و در جریان کنفرانس Unleashed خود در فصل پاییز، از نسل سوم ایربادهای وایرلس محبوب خود به نام ایرپاد پرده برداشت.

در ساخت این محصول، از طراحی جدیدی که ترکیبی از ویژگی‌های مدل‌های قبلی ایرپاد و ایرپاد پرو را در خود جای داده، استفاده شده است. بدنه نسل سوم ایرپاد از پلاستیک سخت تشکیل شده و شکل ظاهری آن نیز تغییرات نسبتا زیادی را از زمان معرفی اولین نسخه در سال ۲۰۱۶ به خود دیده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دم‌های این ایرپاد کوتاه‌تر شده و ظاهری مدرن‌تر را به خود گرفته است. طبق گفته اپل، این محصول با قیمت ۱۷۹ دلار و از هفته آینده روانه بازار خواهد شد. پیش‌سفارش این ایرپاد نیز آغاز شده است.

همچنین بدنه نسل سوم ایرپاد در برابر آب و تعریق مقاوم خواهد بود و باتری دستگاه نیز قادر است با یک بار شارژ، تا ۶ ساعت به طور مداوم موزیک پخش کند. کیس ایرپاد نیز می‌تواند تا ۳۰ ساعت به طول عمر باتری این محصول اضافه کند.

علاوه بر بازطراحی درایور این ایرپاد، از فناوری EQ آداپتیو نیز در این محصول استفاده شده که قادر است به صورت خودکار تنظیمات و تغییرات مورد نیاز برای بهبود صوت خروجی را انجام دهد. اپل همچنین تاکید زیادی را روی قابلیت Spatial Audio و دالبی اتموس داشته که در دل این محصول تعبیه شده‌اند. همانند مدل‌های ایرپاد پرو و ایرپاد مکس، نسل سوم ایرپاد نیز به قابلیت ردیابی سر مجهز شده است.

نخستین مدل ایرپاد در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و نسخه دوم نیز با قابلیت شارژ وایرلس و چند تغییر جهت ارتقای عملکرد محصول رونمایی شد. در سال ۲۰۱۹ اما شاهد معرفی ایرپاد پرو بودیم که به همراه سری‌های سیلیکونی عرضه شد. سال گذشته نیز اپل ایرپاد مکس را که یک هدفون روگوشی محسوب می‌شد، با قیمت ۵۴۹ دلار معرفی کرد.

نسل سوم ایرپاد اپل با قیمت ۱۷۹ دلار معرفی شد

انتظار می‌رود که نسل سوم ایرپاد بتواند مسیر محبوبیت مدل‌های قبلی را طی کند. ویژگی‌هایی همچون سادگی استفاده و جفت شدن راحت و بی‌دردسر با دیگر محصولات سخت‌افزاری اپل از جمله آیفون، آیپد، مک، اپل واچ و اپل تی‌وی، این سری محصولات را به گزینه‌هایی نخست خریداران تبدیل کرده است.

اپل در طی سال‌های اخیر، رقبای بیشتری را در کنار خود می‌بینید. شرکت‌هایی همچون سامسونگ، آمازون، جبرا، سونی، هواوی و غیره که گزینه‌هایی ارزان‌تر را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. اخیرا نیز شرکت Nothing با معرفی محصولی جدید خود که تنها ۹۹ دلار قیمت دارد، به یکی از رقبای جدید و جدی اپل تبدیل شده است.

نسل سوم ایرپاد اپل با قیمت ۱۷۹ دلار معرفی شد

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا